تصاویری از پروژه‌ی Odyssey، بازی بقامحور و لغو شده‌ی بلیزارد فاش شد

سه‌شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۶
مطالعه 2 دقیقه
رابط کاربری بازی لغو شده Project Odyssey
یک منبع روسی مدعی شده است که تصاویری از بازی سبک بقای بلیزارد اینترتینمنت که بعد از خرید این شرکت توسط مایکروسافت لغو شد، به دست آن‌ها رسیده است.
تبلیغات

گفته می‌شود که بازی جدیدی در سبک بقا تحت عنوان پروژه اودیسی (Project Odyssey) توسط بلیزارد در دست ساخت بوده است که بعدها و در ماه ژانویه‌ی سال جاری میلادی، بنا به دلایلی فرایند ساخت آن لغو شده است. حالا یک کاربر روسی در وبسایت VK تصاویری را در ارتباط با این بازی منتشر کرده است که ظاهراً چند اسکرین شات مربوط به قبل از لغو فرایند توسعه‌ی بازی را نشان می‌دهد.

به گزارش وبسایت GamesRadar این اسکرین شات‌ها یک دنیای فانتزی و با مضامین کارتونی را نشان می‌دهند که با طرح‌های هنری رسمی این بازی مطابقت دارند. اگر این تصاویر واقعاً مربوط به این بازی باشند، این اولین و احتمالاً آخرین باری است که نگاهی به دنیای پروژه لغو شده‌ی بلیزارد داریم.

دنیای فانتزی بازی لغو شده Project Odyssey

کاربر BlizzardMC این تصاویر را در تاریخ پنجم سپتامبر منتشر کرده است که علاوه بر نماهایی از سبک طراحی دنیای بازی، بخشی از رابط کاربری آن را نیز نشان می‌دهد. از آنجایی که این بازی در سبک بقا طراحی شده بود، قطعاً یک سری مشخصات در رابط کاربری آن وجود دارد که بازیکن باید در حین بازی وضعیت آن را در حالت پایدار نگه می‌داشت.

نام «Odyssey» اولین بار در ماه آوریل سال گذشته به این پروژه نسبت داده شد. در آن زمان هم توضیح داده شده بود که این بازی احتمالاً یک گرافیک کارتونی داشته باشد. موضوعی که با تصاویر جدید فاش شده نیز مطابقت دارد.

دنیای فانتزی بازی لغو شده Project Odyssey

در هرحال، این بازی ابتدای سال ۲۰۲۴ و زمانی که مایکروسافت بعد از تکمیل فرایند خرید اکتیویژن بلیزارد، اقدام به تعدیل نیروی گسترده در این شرکت کرد، به طور کامل لغو شد. در این تعدیل نیرو، حدود ۱۹۰۰ نفر از کارمندان اکتیویژن بلیزارد معادل ۹ درصد کل نیروهای شرکت، کار خود را از دست دادند. ظاهراً این شرکت بازی Odyssey را برای استراتژی‌های آینده‌ی خود مناسب نمی‌دید.

در نهایت نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات