بخش آغازین ریمیک متال گیر سالید ۳ به نمایش درآمد

چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۴
مطالعه 1 دقیقه
اسنیک در حال نشانه‌گیری تفنگ در بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater
شرکت کونامی درکنار نمایش بخش آغازین Metal Gear Solid Delta: Snake Eater اعلام کرد که نسخه دمو بازی در توکیو گیم شو قابل تجربه خواهد بود.
تبلیغات

در هفته‌های گذشته کونامی جزئیات بیشتری از ریمیک متال گیر سالید ۳ را به اشتراک گذاشت. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که این ناشر ژاپنی اطلاعات جدیدی از بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater را با پخش یک ویدیو Production Hotline منتشر کرده است. در قسمتی از این ویدیو بخش آغازین بازی به نمایش در می‌آید که قطعا برای طرفدارهای مجموعه آشنا خواهد بود. این ویدیو بیگ باس را در یک هواپیما نشان می‌دهد که برای شروع مأموریتی آماده می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات

همان‌طور که رسانه گیمینگ‌بولت گزارش داد، بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater در نمایشگاه Tokyo Game Show 2024 حضور خواهد داشت. شرکت Konami تأیید کرد که شرکت‌کنندگان می‌توانند نسخه دمو این بازی را در نمایشگاه توکیو گیم شو ۲۰۲۴ تجربه کنند. نوریاکی اوکامورا، تهیه‌کننده بازی نیز اعلام کرد که ریمیک متال گیر سالید ۳ درحال‌حاضر از ابتدا تا انتها به‌طور کامل قابل تجربه است؛ بنابراین بازیکن‌ها نباید زمان زیادی را برای تعیین تاریخ انتشار بازی منتظر بمانند.

بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater یک «بازسازی وفادار به طراحی و داستان بازی اصلی» است که «گیم‌پلی را با جلوه‌های بصری خیره‌کننده و تجربه کاربری بی‌نقص تکامل می‌دهد.» این بازی با استفاده از موتور بازی‌سازی آنریل انجین ۵ برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر توسعه می‌یابد. زمان انتشار ریمیک Metal Gear Solid 3 مشخص نیست، اما کونامی برای رونمایی از تاریخ دقیق عرضه، پیش از پایان سال ۲۰۲۴ برنامه دارد.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات