به‌روزرسانی جدید Elden Ring: Shadow of the Erdtree باس‌ فایت نهایی بازی را ساده‌تر می‌کند

چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
مطالعه 1 دقیقه
حمله با نیزه به هیولاهای پرنده در بازی Elden Ring: Shadow of the Erdtree
شرکت فرام‌سافتور در به‌روزرسانی اخیر بازی Elden Ring، مبارزه با باس نهایی دی‌ال‌سی Shadow of the Erdtree را ساده‌تر کرده است.
تبلیغات

به نقل از رسانه گیمینگ‌بولت، شرکت فرام‌سافتور به‌روزرسانی تازه‌ای برای بازی Elden Ring منتشر کرده است که علاوه‌بر بهبودهایی در کیفیت محتوای اصلی بازی، به‌طور چشمگیری روی دشواری مبارزه با باس‌ نهایی بسته الحاقی Shadow of the Erdtree تاثیر می‌گذارد. به گفته فرام‌سافتور، بعد از نصب به‌روزرسانی الگوی حملات اولیه باس تغییر می‌کند و در ادامه شدت حملات آن نسبت به گذشته تعدیل یافته‌اند.

علاوه‌براین افکت مربوط به برخی حملات این باس پررنگ‌تر شده‌اند تا دید بهتری برای دفاع یا فرار به بازیکن بدهند. از دیگر تغییرات این باس‌فایت می‌توان به کاهش قدرت صدمه آن به نوار سلامت و استقامت بازیکن اشاره کرد. اگر این موارد برای ساده‌تر شدن مبارزه با این باس کافی نبودند، فرام‌سافتور دامنه حمله‌های بدون سلاح آن را نیز کاهش داده است. بااینکه بسته الحاقی Shadow of the Erdtree از چند ماه قبل در اختیار بازیکن‌های Elden Ring قرار گرفته است و احتمالا بازیکن‌های زیادی موفق به شکست باس نهایی داستان آن شده‌اند، اما این تغییرات همچنان می‌توانند برای سایر بازیکن‌ها مفید باشند.

علاوه‌بر تغییرات مربوط به باس‌فایت، به‌روزرسانی اخیر شامل تغییرات و بهبودهایی برای متعادل‌سازی گیم‌پلی است که ازجمله آن‌ها می‌توان به تعدیل قدرت تیغه‌های Backhand در رقابت‌های PvP و تعادل بیشتر در حمله با نیزه دوگانه و Pata اشاره کرد. همچنین مشکل انیمیشن مربوط به هدشات دشمنان توسط کمان Spread رفع شده است.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات