تریلر جدید Black Ops 6 به نقشه Liberty Falls اختصاص دارد

پنج‌شنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۹
مطالعه 1 دقیقه
پوستر بازی Call of Duty Black Ops 6 Zombies
جدیدترین ویدیوی بازی Call of Duty: Black Ops 6 به بخش زامبی و نقشه Liberty Falls اختصاص دارد.
تبلیغات

بتای Call of Duty: Black Ops 6 ساعاتی پیش به پایان رسید و این یعنی بازیکنان بخش چندنفره باید تا زمان عرضه بازی منتظر بمانند. در این میان، طرفداران حالت زامبی می‌توانند در جدیدترین تریلر Call of Duty: Black Ops 6 نگاه مفصلی به این بخش داشته باشند.

طبق سنت همیشگی، بخش زامبی با دشواری کمی شروع می‌شود و کار سختی برای پیشروی در مسیر نخواهید داشت؛ اما رفته‌رفته موج دشمنان بیشتر خواهد شد و باید سلاح‌های بیشتری به دست بیاورید تا شانس زنده ماندنتان افزایش یابد؛ به‌ویژه زمانی که حشرات موذی، زامبی‌های زره‌دار و زامبی‌های مخوف ظاهر می‌شوند.

وسیله‌ای به نام Melee Macchiato بسیار ارزشمند به نظر می‌رسد و مشت‌های قدرتمندی را به زامبی‌های ضعیف‌تر می‌زند. ماشین Pack-A-Punch نیز وجود دارد که می‌توان از آن برای ارتقاء سلاح‌ها بهره برد؛ البته برای استفاده از این ماشین باید کمی در بازی پیشروی کنید و از همان ابتدا در دسترس شما نخواهد بود.

بازی مورد انتظار Call of Duty: Black Ops 6 در تاریخ ۲۵ اکتبر ۲۰۲۴ (۴ آبان ۱۴۰۳) برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. در ادامه می‌توانید به تماشای جدیدترین تریلر این بازی بپردازید.

دانلود از آپارات

نظر شما کاربران زومجی در این باره چیست؟ آیا به موفقیت بخش زامبی Call of Duty: Black Ops 6 امید دارید؟

منبع: GamingBolt

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات