سونی نسخه ریفربیشد PS5 را با قیمت کمتر روانه بازار می‌کند

پنج‌شنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۷
مطالعه 2 دقیقه
پلی استیشن 5 و دوال‌سنس
سونی با فاصله کوتاهی پس از معرفی پلی استیشن 5 پرو اعلام کرد که نسخه ریفربیشد کنسول PS5 را با قیمت کمتر نسبت‌به مدل‌های نو عرضه خواهد کرد.
تبلیغات

همان‌طور که رسانه VGC گزارش داد، سونی قصد آغاز فروش نسخه ریفربیشد پلی استیشن 5 را دارد. اکنون وب‌سایت پلی استیشن دایرکت دارای یک بخش با نام Certified Refurbished است که کنسول‌ها و کنترلرها را با قیمت پایین‌تری ارائه می‌دهد. کنسول‌های ریفربیشد به سخت‌افزارهای کارکرده‌ای اطلاق می‌شود که به دلایل مختلفی نظیر ایراد فنی یا تغییر نظر خریداران از تهیه کنسول به سونی بازگردانده می‌شوند؛ بنابراین دیگر امکان فروش آن‌ها به‌عنوان یک محصول نو وجود ندارد.

برای تهیه نسخه ریفربیشد پلی استیشن ۵ نباید زمان زیادی را منتظر ماند و سونی «به‌زودی» فروش این محصولات را آغاز می‌کند. کنسول PS5 ریفربیشد به‌همراه درایو دیسک با قیمت ۳۹۹.۹۹ دلار به‌فروش می‌رسد که ۱۰۰ دلار ارزان‌تر از مدل‌های نو است. سونی اخیرا از PS5 Pro رونمایی کرد که از تاریخ ۱۷ آبان (۷ نوامبر ) با قیمت ۷۰۰ دلار روانه بازار می‌شود. این کنسول ارتقایافته به‌طور پیش‌فرض بدون دیسک درایو عرضه می‌شود؛ درحالی‌که برای خرید دیسک درایو باید ۸۰ دلار به‌صورت جداگانه پرداخت کرد.

جعبه نسخه ریفربیشد پلی استیشن 5
Sony

سونی می‌گوید که نسخه ریفربیشد پلی استیشن 5 «بسیار تمیز، بدون مشکل و آماده استفاده در خانه جدیدی» است و فرآیند تأیید دوباره کیفیت را پشت سر می‌گذارد: «محصولی را دریافت خواهید کرد که مانند مدل‌های نو کار می‌کند و دارای قطعات جایگزین اصلی پلی استیشن [درصورت نیاز] خواهد بود. [مدل ریفربیشد] به‌طور کامل تمیز، بررسی و آزمایش می‌شود.» این نسخه از کنسول پلی استیشن 5 همراه با لوازم جانبی، کابل‌ها، دفترچه راهنما و ضمانت ۱۲ ماهه ارائه خواهد شد.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات