ویدیو گیم‌پلی ۵۲ دقیقه‌ای از بازی Crimson Desert منتشر شد

پنج‌شنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۱
مطالعه 1 دقیقه
پوستر Crimson Desert با حضور شخصیت اصلی و لوگوی بازی
جدیدترین تریلر گیم‌پلی Crimson Desert جزئیات قابل توجه‌ای از مبارزات و جهان بازی را به طرفداران نشان می‌دهد.
تبلیغات

بازی مورد انتظار Crimson Desert از زمان معرفی توجهات زیادی را به خود جلب کرده است و با هر نمایش امیدوارکننده‌تر به نظر می‌رسد. ویدیویی از Crimson Desert در مراسم گیمزکام ۲۰۲۴ منتشر شد و تعدادی از باس فایت‌های بازی را نشان داد. حال استودیوی Pearl Abyss تریلر جدیدی را با طرفداران به اشتراک گذاشته است که حدود ۵۰ دقیقه از گیم‌پلی بازی را در بر می‌گیرد و مبارزات، سیستم کاوش و دنیای زیبای Crimson Desert را به نمایش می‌گذارد. در ادامه می‌توانید به تماشای ویدیوی مورد بحث بپردازید:

دانلود از آپارات

تریلر فوق حدود ۵۰ دقیقه از گیم‌پلی بازی را به نمایش می‌گذارد که تعدادی ماموریت، کمی مبارزه، اکتشاف جهان و چندین مکان مختلف از جمله جنگل‌ها، روستاهای عجیب، شهرهای متراکم و موارد دیگر را شامل می‌شود. اگر به دنبال درک بهتری از مقیاس دنیای Crimson Desert، سبک داستان سرایی آن و نوع دنیایی که خلق می‌کند هستید، تماشای ویدیوی فوق، فرصت مناسبی برای بررسی تمام این موارد خواهد بود.

بازی Crimson Desert برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی در حال توسعه است و هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد؛ اما گزارش‌های قبلی حاکی از آن هستند که این بازی در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۵ روانه بازار خواهد شد. لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید.

منبع: GamingBolt

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات