رویداد State of Play جدیدی در راه است؟

جمعه ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۸
مطالعه 1 دقیقه
برنامه State of Play پلی استیشن سونی
یکی از افشاگرهای خوش‌سابقه ادعا کرد که سونی برای برگزاری رویداد State of Play جدیدی در انتهای ماه سپتامبر ۲۰۲۴ برنامه دارد.
تبلیغات

سونی اخیرا از کنسول پلی استیشن 5 پرو رونمایی کرد که جنجال‌های زیادی را به‌دنبال داشت؛ اما با استناد به گزارش رسانه گیمینگ‌بولت به‌نظر می‌رسد که این شرکت هنوز موارد دیگری را برای نمایش در آینده نزدیک دارد. ماه گذشته جف گراب ادعا کرد که رویداد State of Play جدیدی برای پخش در ماه سپتامبر ۲۰۲۴ در نظر گرفته شده است و اکنون دوباره روی این موضوع تأکید کرده است.

جف گراب در اپیزود اخیر پادکست Game Mess Mornings وب‌سایت Giant Bomb تصریح کرد که در ماه سپتامبر ۲۰۲۴ رویداد استیت آو پلی جدیدی برگزار می‌شود. جف گراب ادعا کرد که این State of Play برای پخش در هفته پایانی ماه جاری برنامه‌ریزی شده است. اگر این شایعه رنگ واقعیت بگیرد، شرکت سونی احتمالا به‌زودی جزئیات بیشتری را در اختیار طرفدارها قرار خواهد داد.

هنوز معلوم نیست که سونی برای نمایش چه آثاری در رویداد State of Play بعدی برنامه دارد، اما می‌توان انتظار نمایش گیم‌پلی برخی از بازی‌ها روی پلی استیشن 5 پرو را داشت. این احتمال وجود دارد که تعدادی از بازی‌های ثرد-پارتی نظیر LEGO Horizon Adventures و ریمستر Until Dawn نیز در این رویداد به نمایش گذاشته شوند؛ هرچند هیچ‌یک از این موارد تاکنون تأیید نشده است.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات