فروش هفته اول Astro Bot در بریتانیا ۲۱ درصد بیشتر از R&C: Rift Apart بوده است

جمعه ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۰
مطالعه 1 دقیقه
نسخه جدید بازی Astro Bot
به گزارش کریستوفر درینگ، فروش هفته اول Astro Bot حدود ۲۱ درصد از فروش Ratchet & Clank: Rift Apart در بازه زمانی مشابه بیشتر بوده است.
تبلیغات

بازی Astro Bot از زمان عرضه در اوایل ماه جاری میلادی تا به اینجای کار، مورد تحسین منتقدان قرار گرفته و همین موضوع باعث شده است تا فروش خوبی را تجربه کند. اطلاعات اولیه فروش فیزیکی از بریتانیا نشان می‌داد که بازی شروع ضعیف‌تری نسبت به Ratchet & Clank: Rift Apart داشته است؛ اما جدیدترین گزارشات ادعای دیگری می‌کنند.

طبق گفته کریستوفر درینگ از رسانه گیم اینداستریز که فروش فیزیکی و دیجیتالی بازی‌ها را محاسبه می‌کند، Astro Bot در بریتانیا شروعی خوبی داشته و در هفته اول عرضه حدود ۲۱ درصد بیشتر از Ratchet & Clank: Rift Apart فروخته است. طبق گفته درینگ، Astro Bot دومین بازی پرفروش هفته گذشته در بریتانیا بود و Warhammer 40,000: Space Marine 2 موفق شد تا رتبه اول را به خود اختصاص دهد.

Warhammer 40,000: Space Marine 2 با پیشی گرفتن از Total War: Warhammer 3 به پرفروش‌ترین بازی وارهمر در بریتانیا تا به امروز تبدیل شده است. همچنین شرکت فوکوس اینترتینمنت ادعا می‌کند که حدود دو میلیون بازیکن پس از انتشار بازی به تجربه آن پرداخته‌اند. لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید.

منبع: GamingBolt

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات