تاریخ عرضه بازی Tales of the Shire: A The Lord of the Rings Game عقب افتاد

جمعه ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۸
مطالعه 2 دقیقه
آشپزی در بازی Tales of the Shire: A The Lord of the Rings Game
استودیو وتا ورکشاپ تایید کرد تاریخ عرضه بازی Tales of the Shire: A The Lord of the Rings Game را تا ابتدای سال ۲۰۲۵ به تعویق انداخته است.
تبلیغات

به نقل از وب‌سایت گیمینگ‌بولت، استودیو وتا ورکشاپ اعلام کرده است تاریخ عرضه بازی Tales of the Shire: A The Lord of the Rings Game با تاخیر مواجه شده است. این بازی در ابتدا برای انتشار در سال جاری برنامه‌ریزی شده بود و حال قرار است در اوایل سال ۲۰۲۵ برای کامپیوتر، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود.

درهمین‌راستا استودیو سازنده در پیامی رسمی توضیح داد: «همه ما در استودیو وتا ورکشاپ هیجان‌زده‌ایم تا شما در سرزمین شایر، گوشه‌ای آرام از جهان خلق‌شده توسط جی. آر. آر. تالکین به ما بپیوندید. ما می‌خواهیم زمانی‌که بازیکن در نقش یک هابیت جدید برای اولین بار به Bywater قدم می‌گذارد، همان چیزی را تجربه کند که به آن امید داشته است.

برای رسیدن به این هدف مهم، تیم توسعه به فرصت بیشتری احتیاج دارد. خوشبختانه طرفداران برای فهمیدن تاریخ انتشار جدید نیازی به انتظاری طولانی نخواهند داشت؛ چراکه برای اعلام آن شوکیس A Hobbit Day در تاریخ ۱ مهر ۱۴۰۳ (۲۲ سپتامبر ۲۰۲۴) برگزار خواهد شد. تیم وتا ورکشاپ در کنار اعلام تاریخ عرضه جدید، جزئیات بیشتری از بازی را با طرفداران به اشتراک می‌گذارد».

پرورش دام در بازی Tales of the Shire: A The Lord of the Rings Game

مکانیسم‌های گیم‌پلی بازی Tales from the Shire: A The Lord of the Rings Game برای طرفداران دو بازی Stardew Valley یا Harvest Moon آشنا خواهند بود. بازیکن‌ها در نقش یک هابیت جدید برای اولین‌بار به Bywater سفر می‌کنند و در آنجا باید زندگی خود را شروع کنند.

در این بازی امکان ماهیگیری، کشاورزی، آشپزی، میزبانی از مهمانان در جشن‌ها و دورهمی‌ها، دعوت از دیگران، تجارت، کسب مهارت‌های تازه و بسیاری موارد دیگر گنجانده شده است. همچنین انواع ماموریت‌های داستانی و فعالیت‌های روزانه می‌توانند تا مدت‌ها بازیکن‌ها را سرگرم کنند. علاوه‌براین شخصیت‌های نمادین دنیای ارباب حلقه‌ها در Bywater حضور می‌یابند و امکان ملاقات با آن‌ها برای بازیکن فراهم شده است.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات