سازندگان Warcraft Rumble و Warzone Mobile تحت تاثیر اخراج‌های اخیر مایکروسافت قرار گرفتند

جمعه ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۳
مطالعه 1 دقیقه
سربازان در حال پرش در بازی Call of Duty Warzone Mobile
طبق گزارش گیم‌فایل، سازندگان Warzone Mobile و Warcraft Rumble به دلیل عملکرد ضعیف این بازی‌ها تحت تاثیر اخراج‌های اخیر مایکروسافت قرار گرفتند.
تبلیغات

گفته می‌شود مایکروسافت کارمندانی را که روی بازی‌های Call of Duty: Warzone Mobile و Warcraft Rumble کار می‌کردند به وسیله تعدیل نیروی اخیر اخراج کرده است. هر دو بازی موبایل که بخشی از فرنچایزهای بزرگ و محبوب هستند، در سال گذشته عرضه شدند؛ ولی عملکرد مالی موفقی نداشتند و با مشکلات متعددی همراه بودند.

مایکروسافت به‌تازگی ۶۵۰ نفر از کارکنان بخش گیمینگ خود را اخراج کرد و اظهار داشت که این تعدیل نیرو بیشتر بر بخش‌های پشتیبانی شرکت تاثیر خواهد گذاشت و هیچ استودیو یا پروژه‌ای تحت تاثیر آن قرار نخواهد گرفت. هنوز مشخص نیست که این موضوع چه تاثیری روی بازی‌های مذکور خواهد داشت. Warcraft Rumble در نوامبر ۲۰۲۳ (آبان ۱۴۰۲) عرضه شد و اولین بازی جدید این مجموعه در یک دهه اخیر بود.

Call of Duty: Warzone Mobile نیز در مارس ۲۰۲۴ (اسفند ۱۴۰۲) روانه بازار شد؛ ولی مورد استقبال قرار نگرفت و بازیکنان از بهینه‌سازی ضعیف آن شکایت داشتند. هیچ‌کدام از این بازی‌ها آفلاین نخواهند شد؛ ولی تیم توسعه‌دهنده آن‌ها بسیار کوچک‌تر از قبل شده است. لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید و نظرات خود را در این باره با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GameSpot

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات