اینسامنیاک گیمز روی بازی مرد عنکبوتی جدیدی کار می‌کند؟

شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۳
مطالعه 1 دقیقه
مبارزه مرد عنکبوتی با دشمنان در بازی Marvel’s Spider-Man 2
به‌نظر می‌رسد که استودیو اینسامنیاک گیمز کار روی بازی اسپایدرمن جهان-باز جدیدی را آغاز کرده است.
تبلیغات

سال گذشته حمله هکری گروه باج‌افزاری Rhysida به افشای اسناد داخلی زیادی از اینسامنیاک گیمز منجر شد. این استودیو پس از این ماجرا در مورد پروژه‌های آتی خود سکوت کرد و طرفدارها نباید به این زودی‌ها منتظر جزئیات بیشتری از بازی Marvel's Wolverine باشند. بااین‌حال همان‌طور که رسانه تک‌فورگیمرز گزارش داد، استودیو Insomniac Games آگهی شغلی جدیدی را برای جذب انیماتور گیم‌پلی ارشد منتشر کرده است که ظاهرا به توسعه یک بازی مرد عنکبوتی جهان-باز اشاره دارد.

آگهی شغلی اخیر اینسامنیاک گیمز نشان می‌دهد که این استودیو به‌دنبال استخدام یک انیماتور گیم‌پلی ارشد با سابقه کار روی انیمیشن‌های جابه‌جایی قهرمان، مبارزات، باس‌ها، مأموریت‌ها و دنیای جهان-باز است. با اینکه این آگهی شغلی می‌تواند به مارولز ولورین مربوط باشد، ویدیوهای لورفته بازی نشان می‌داد که با اثری جهان-باز سروکار نخواهیم داشت. درنتیجه ظاهرا این توسعه‌دهنده کار روی بازی Spider-Man جدیدی را آغاز کرده است که باتوجه‌به موفقیت نسخه قبلی دور از ذهن نیست.

در گذشته شایعاتی از تولید اسپین-آف اسپایدرمن با تمرکز روی ونوم به‌گوش می‌رسید؛ بنابراین، این امکان وجود دارد که استودیو اینسامنیاک مشغول جذب نیروهای جدیدی برای کار روی این پروژه باشد. نسخه بعدی بازی مرد عنکبوتی احتمالا چندین سال تا عرضه فاصله دارد؛ زیرا اینسامنیاک گیمز هنوز مشغول کار روی بازی Marvel's Wolverine است؛ اثری که ظاهرا در سال ۲۰۲۵ روانه بازار می‌شود. البته تأخیر این بازی ابرقهرمانی تا سال ۲۰۲۶ پس از افشای اطلاعات اخیر به‌هیچ‌عنوان بعید نیست.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات