پلی استیشن همچنان روی بازی Concord کار می‌کند

یک‌شنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۶
مطالعه 2 دقیقه
نشستن دور میز شخصیت‌های بازی Concord
حدود یک هفته پس از آفلاین شدن سرورهای بازی کنکورد، به‌نظر می‌رسد پلی استیشن کار روی این بازی را آغاز کرده است.
تبلیغات

طبق خبری که رسانه The Gamer منتشر کرده است، هنوز بیش از یک هفته از آفلاین شدن سرورهای بازی Concord نگذشته که به‌نظر می‌رسد کار روی این بازی شروع شده است؛ احتمالا توسعه‌دهندگان در تلاش هستند تا آن را زودتر در دسترس کاربران قرار دهند.

وبسایت SteamDB که یک سایت تخصصی برای رهگیری اطلاعات مربوط به پلتفرم استیم است، حدود ۱۲ ساعت قبل از انتشار این مطلب اطلاعاتی را منتشر کرده است که نشان می‌دهد این بازی یک به‌روزرسانی دریافت کرده است. این به‌روزرسانی‌ها توسط یک حساب کاربری به نام SonyQAE روی این بازی قرار گرفته‌اند؛ علاوه‌بر آن حساب دیگری به نام SonyQAE_Shipping نیز نوعی به‌روزرسانی را روی این بازی اعمال کرده است. هنوز مشخص نیست که این به‌روزرسانی‌ها دقیقا چه هستند اما مخفف QAE در نام این اکانت‌های سونی، به‌نظر مربوط به عبارت «مهندس تضمین کیفیت» یا «ارزیاب تضمین کیفیت» هستند.

پس از آفلاین شدن سرورهای این بازی در تاریخ ۱۶ شهریور، رایان الیس کارمند استودیو فایرواک در مطلبی که در وبلاگ پلی استیشن منتشر کرد، به راه‌هایی که باید طی شود تا بتوان به‌شکل بهتری به بازیکنان این بازی را ارائه کرد، اشاره نمود. او به‌طور مشخص گفت:«وقتی ما بهترین مسیر پیش‌ روی خود را پیدا کنیم، فروش بازی کنکورد نیز به‌سرعت افزایش می‌یابد.»

ایستادن شخصیت‌های مختلف بازی Concord در کنار یکدیگر

با اینکه فروش این بازی به‌طور کامل متوقف شده و از روی اکانت پلی استیشن بازیکنان نیز حذف شده است، به‌نظر می‌رسد که استودیو فایرواک و سونی هر دو به‌دلیل تعهد خود به پیدا کردن راهی برای بازگرداندن این بازی به‌خود می‌بالند.

لازم به‌ذکر است که قسمت مربوط به بازی کنکورد در سریال Secret Level نیز قرار است طبق برنامه قبلی اکران شود. طبق گزارش رسانه IGN، این قسمت از برنامه پخش سریال حذف نشده است و قرار است منتشر شود. قطعا برای ساخت این قسمت از سریال، زمان، تلاش و هزینه زیادی صرف شده است.

همچنین این موضوع نشان می‌دهد که سونی نمی‌خواهد این بازی را به‌طور کامل از ذهن بازیکنان پاک کند؛ حتی اگر بازی روی اکانت بسیاری از آن‌ها وجود نداشته باشد. بارگذاری به‌روزرسانی‌های جدید روی این بازی نیز همین رویکرد را نشان می‌دهد و احتمالا معرفی مجدد آن زمان زیادی نیاز نداشته باشد.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات