تریلر زمان عرضه بازی Funko Fusion پخش شد

دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۶
مطالعه 1 دقیقه
فانکو پاپ بازی Funko Fusion
استودیو ۱۰:۱۰ گیمز تریلر زمان عرضه بازی اکشن ماجراجویی Funko Fusion را پخش کرد که گردهم‌آیی فانکو پاپ‌های محبوب را نشان می‌دهد.
تبلیغات

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو ۱۰:۱۰ گیمز تریلر جدیدی از Funko Fusion را به‌مناسبت انتشار بازی برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر (در بستر استیم) پخش کرد. استودیو ۱۰:۱۰ گیمز وظیفه توسعه و انتشار این بازی اکشن ماجراجویی را برعهده داشت که گیمرها را به ماجراجویی جدیدی برای شکست ادی شرور دعوت می‌کند. همچنین نسخه فیزیکی این بازی هم به‌وسیله شرکت Skybound Games عرضه می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات

در بازی Funko Fusion می‌توان به‌شکل تک‌نفره و کو-آپ آنلاین به مصاف دشمنان رفت، معماهای مختلفی را حل کرد و به کاوش در دنیایی پرداخت که با الهام از فیلم‌ها، سریال‌ها، کمیک‌ها و بازی‌های خاطره‌انگیز خلق شده است. بازیکن‌ها درحال‌حاضر می‌توانند نسخه دمو فانکو فیوژن را در استیم تجربه کنند. این نسخه درکنار کاراکترهای مگامن، فردی فزبر و هی-من شامل اولین مرحله از بازی است.

فانکو پاپ‌های محبوبی از آثاری نظیر Jurassic World (دنیای ژوراسیک)، JAWS (آرواره‌ها)، Back to the Future (بازگشت به آینده)، The Thing (موجود)، Chucky (چاکی)، The Umbrella Academy (آکادمی آمبرلا)، Hot Fuzz (پلیس خفن)، Masters of the Universe (اربابان جهان)، Invincible (شکست‌ناپذیر) و Mega Man (مگامن) در بازی Funko Fusion حضور دارند.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات