بازی Alan Wake 2 روی PS5 Pro شگفت‌زده‌تان می‌کند

سازندگان از انتشار جزئیات بیشتر در هفته‌های آینده خبر دادند
دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۴
مطالعه 1 دقیقه
تصویر هنری از بازی Alan Wake 2
استودیو رمدی اینترتینمنت وعده داده است که نسخه‌ی PS5 Pro بازی Alan Wake 2 یک سورپرایز خوشایند خواهد بود. جزئیات بیشتر به‌زودی منتشر می‌شود.
تبلیغات

پس از انتشار تحلیلی از دیجیتال فاندری درباره عملکرد Alan Wake 2 روی کنسول PS5 Pro، نگرانی‌هایی نسبت به این نسخه به وجود آمد و عده‌ای از میزان کم بهبودهای آن ناامید شدند. بااین‌حال، توماس پوها، مدیر ارتباطات استودیوی رمدی اینترتینمنت، اطمینان داده که این بازی روی PS5 Pro غافلگیرکننده خواهد بود.

به گزارش Gamingbolt، پوها در پیامی در انجمن ResetEra نوشت: «کیفیت تصویر مهم‌تر از رزولوشن است، هرچند که من چیزی را تأیید نمی‌کنم. ما در هفته‌های آینده جزئیاتی از نسخه PS5 Pro بازی Alan Wake 2 را همراه با تصاویری منتشر خواهیم کرد. فکر می‌کنم این نسخه یک سورپرایز خوشایند باشد، اما این روزها قضاوت سخت است.»

گفتنی است کنسول پلی استیشن 5 پرو قرار است در تاریخ ۷ نوامبر (۱۷ آبان) با قیمت ۷۰۰ دلار عرضه شود. در زمان عرضه، حدود ۴۰ تا ۵۰ بازی با بهینه‌سازی‌های ویژه برای این کنسول در دسترس خواهند بود که Alan Wake 2 یکی از مهم‌ترین آن‌هاست.

با توجه به اظهارات سازندگان، به نظر می‌رسد که باید منتظر اطلاعات بیشتری در مورد نسخه PS5 Pro بازی Alan Wake 2 باشیم. آیا فکر می‌کنید این نسخه واقعا می‌تواند بازیکن‌ها را شگفت‌زده کند؟ نظر شما چیست؟

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات