قسمت سوم Final Fantasy 7 Remake به داستان نسخه‌ی اورجینال وفادار است

دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۴
مطالعه 2 دقیقه
کاراکترهای بازی Final Fantasy 7 Remake Intergrade
تهیه کننده سه گانه ریمیک Final Fantasy 7 می‌گوید، باوجود تغییراتی در داستان بازی، تلاش شده است تا به طرفداران نسخه اورجینال خیانت نشود.
تبلیغات

داستان بازی Final Fantasy 7 Rebirth درست مثل Final Fantasy 7 Remake انتظارات طرفداران نسخه‌های اورجینال بازی را به شیوه‌ی جذابی دستخوش تغییر می‌کند و درحالی که سه‌گانه‌ی ریمیک این مجموعه از جهات زیادی حول محور همان داستان اصلی بازی‌های اورجینال فاینال فانتزی روایت می‌شود، با تغییرات خاصی که در داستان بازی ایجاد کرده است، جذابیت آن را دوچندان می‌کند. با این حال، توسعه دهندگان بازی همچنان می‌خواهند به طرفداران قدیمی این مجموعه اطمینان دهند که قسمت پایانی این سه‌گانه نیز به انتظاراتی که طرفداران از آن دارند «خیانت» نخواهد کرد.

یوشینوری کیتاسه، تهیه کننده بازی‌های فاینال فانتزی در مصاحبه با وبسایت Anime News Network به طرفداران اطمینان می‌دهد که Final Fantasy 7 Remake Part 3 (یا هر نامی که در نهایت برای آن در نظر گرفته خواهد شد) تغییرات اساسی زیادی را در داستان بازی ایجاد نخواهد کرد. همچنین تیم سازندگان بازی امیدوار است تا «حس رضایت جدیدی را در بازیکنان ایجاد کند» که حتی با نسخه‌های اورجینال Final Fantasy 7 نیز قادر به انجام آن نشده بود.

سه گانه Final Fantasy 7 Remake

وبسایت Gamingbolt به نقل از کیتاسه در اینباره می‌نویسد: «ما گمانه زنی‌های مختلفی را از سوی بازیکنان می‌شنویم که می‌گویند: یعنی داستان بازی چقدر قرار است نسبت به نسخه‌های اورجینال تغییر کند؟ و این که آیا می‌توانم بگویم که نباید چنین اتفاقی بیافتد؟ ما همیشه داستان اورجینال بازی را در ذهن داشتیم و من فکر نمی‌کنم خط داستانی این بازی به سمت و سویی حرکت کند که نهایتاً به طرفداران نسخه‌های اورجینال بازی خیانت شود. از طرفی، حالا چیزی در حدود ۲۷ سال از زمان عرضه نسخه‌های اصلی Final Fantasy 7 می‌گذرد و حالا چیزهایی وجود دارند که فقط در پروژه‌های ریمیک قادر به انجام آن بودیم. این تغییرات، مواردی هستند که امیدواریم بازیکنان به زودی قادر به تجربه آن‌ها باشند.»

اوایل امسال بود که تتسویا نومورا، کارگردان خلاق این مجموعه تأیید کرد که تیم توسعه دهندگان بازی «به سختی» روی نسخه‌ی جدید این سری مشغول به کار هستند؛ بعد از آن یوشینوری کیتاسه نیز اعلام کرد که اسکوئر انیکس در نظر دارد تا کار توسعه این مجموعه را در عرض سه سال جمع بندی کند. بنابراین می‌توان احتمال داد که سال ۲۰۲۷ برای عرضه‌ی نسخه سوم این سه گانه در نظر گرفته شده است.

در پایان نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات