برنامه انتشار به‌روزرسانی‌های بازی Splatoon 3 تغییر می‌کند

دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۰
مطالعه 1 دقیقه
لوگوی بازی Splatoon 3
نینتندو اعلام کرد که روند انتشار به‌روزرسانی‌های منظم Splatoon 3 پس از دو سال به پایان می‌رسد، اما این به معنای توقف کامل پشتیبانی از بازی نیست.
تبلیغات

بازی Splatoon 3، اثر تیراندازی سوم‌شخص محبوب نینتندو از زمان عرضه در سپتامبر ۲۰۲۲ برای نینتندو سوییچ، محتوای متنوعی را دریافت کرده است. این بازی با افزودن آیتم‌ها، سلاح‌ها و نقشه‌های جدید، همراه با رویدادهای منظم Splatfest، توانسته است تا طرفداران زیادی را به خود جذب کند.

به گزارش Gamingbolt، حالا طبق اعلام نینتندو روند انتشار به‌روزرسانی‌های منظم Splatoon 3 متوقف خواهد شد. بااین‌حال این پایان پشتیبانی از بازی نیست. رویدادهای فصلی مانند Splatoween، Spring Fest ،Frosty Fest و Summer Nights همچنان ادامه خواهند داشت. علاوه‌براین Big Run ،Eggstra Work و چالش‌های ماهانه نیز به قوت خود باقی می‌مانند.

نینتندو تأکید کرده است که تغییرات مربوط به تعادل سلاح‌ها در صورت نیاز اعمال خواهند شد. این نشان می‌دهد که این شرکت همچنان به بهبود تجربه بازی متعهد است، هرچند با فاصله زمانی بیشتر.

Splatoon 3 موفقیت چشمگیری داشته و تا تاریخ ۳۱ مارس ۲۰۲۴ (۱۲ فروردین ۱۴۰۳)، نزدیک به ۱۲ میلیون نسخه از آن به فروش رسیده است. با وجود پایان انتشار به‌روزرسانی‌های منظم، همچنان از Splatoon 3 خواهد شد. این تغییر می‌تواند نشان‌دهنده تمرکز نینتندو روی پروژه‌های جدید باشد. نظر شما درباره این تصمیم نینتندو چیست؟

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات