مدیرعامل پلی استیشن: کنسول‌ها هسته اصلی کسب‌وکار این شرکت خواهند بود

دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۱
مطالعه 1 دقیقه
کنسول پلی استیشن 5 پرو در کنار دسته دوال‌سنس جدید در زمینه سفید
کنسول‌های خانگی، هسته اصلی تجارت پلی استیشن خواهند بود و سونی همانند سابق توجه ویژه‌ای به این بخش خواهد داشت.
تبلیغات

مدیرعامل پلی استیشن می‌گوید که کنسول‌ها در هسته اصلی کسب‌وکار شرکت باقی خواهند ماند؛ حتی اگر به دنبال گسترش مخاطبان خود روی کامپیوتر و دستگاه‌های موبایل باشند. سونی اینتراکتیو اینترتینمنت اخیرا به بازار کامپیوتر و تلفن‌های همراه ورود کرده است؛ هرچند که هنوز نیز کاربران کنسول قبل از سایر پلتفرم‌ها به اکثر بازی‌های پلی استیشن دسترسی می‌یابند.

هیدکی نیشینو، رئیس گروه تجاری پلی استیشن در مصاحبه اخیر خود اظهار داشت: «فکر می‌کنم که بسیاری از بازی‌های موبایل دارای تبلیغات هستند و راه‌اندازی یک کامپیوتر شخصی برای بسیاری از افراد دشوار است. با پلی استیشن می‌توانید محتوایی را که خریداری کرده‌اید به محض روشن کردن کنسول تجربه کنید. همچنین محصولات در فروشگاهی که از آن خرید می‌کنید به وضوح نشان داده می‌شوند و این یک تجربه کاملا راحت و آسان است.

ما در تلاش هستیم تا با گسترش محتوا به پی‌سی، بازار کلی ویدیو گیم خود را افزایش دهیم. شکی وجود ندارد که کنسول‌های خانگی هسته اصلی تجارت ما خواهند بود؛ اما با ارائه بازی‌های خود برای دستگاه‌هایی غیر از کنسول‌ها، به طیف وسیع‌تری از مشتریان دست خواهیم یافت.» آثار لایو-سرویس پلی استیشن به‌صورت همزمان برای کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شوند؛ اما دارندگان کنسول زودتر از سایر پلتفرم‌ها به بازی‌های داستان‌محور سونی دسترسی خواهند داشت.

لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید و نظرات خود را در این باره با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: VGC

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات