تریلر کراس اور Overwatch 2 با World of Warcraft به محتویات جذاب آن می‌پردازد

دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۲
مطالعه 1 دقیقه
پوسته لیچ کینگ در بازی Overwatch 2
شرکت بلیزارد با پخش تریلری تازه از رویداد کراس‌اور بازی Overwatch 2 با مجموعه World of Warcraft به نمایش پوسته‌ها پرداخته است.
تبلیغات

به نوشته گیمینگ‌بولت، بلیزارد آماده است پس از برگزاری موفق رویداد کراس‌اور بازی Overwatch 2 با سری Diablo، رویداد مشابه دیگری را با محوریت مجموعه World of Warcraft برگزار کند. درهمین‌راستا شرکت بلیزارد با پخش یک تریلر اعلام کرد کراس‌اور Overwatch 2 با World of Warcraft از تاریخ ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ (۱۷ سپتامبر ۲۰۲۴) شروع می‌شود و پوسته‌های جدیدی برای Widowmaker ،Zenyatta ،Reinhardt و Torbjorn را اضافه خواهد کرد.

بانگاهی‌به تریلر متوجه می‌شویم Reinhardt پوسته لیچ کینگ را دریافت می‌کند و شمشیر Frostmourne جایگزین پتک او خواهد شد. همچنین Widowmaker اسکین Sylvanas Windrunner را به‌دست می‌آورد و تفنگ تک‌تیرانداز خود را با کمان جایگزین خواهد کرد. علاوه‌براین بلیزارد برای Zenyatta پوسته Thrall را تدارک دیده است و در نهایت Torbjorn نسخه تازه‌ای از زره Magni Bronzebeard خود را دریافت می‌کند که با الماس تزئین شده و با نقش کراس‌اور او در مجموعه World of Warcraft مطابقت دارد.

کراس‌اور آینده بازی Overwatch 2 درکنار اضافه کردن این چهار پوسته جدید، حالت تازه‌ای را در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌دهد تا بتوانند به‌عنوان Alliance یا Horde در رقابت‌ها شرکت کنند. بااین‌حال هنوز درباره مکانیسم‌های گیم‌پلی این حالت جدید جزئیاتی در اختیار نداریم و باید منتظر اخبار آینده بلیزارد بمانیم.

مشاهده ویدیو در یوتیوب

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات