تریلر Dead Rising Deluxe Remaster به نمایش داستان بازی می‌پردازد

سه‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
شروع ماجراجویی فرانک وست در بازی Dead Rising Deluxe Remaster
شرکت کپکام تریلر داستانی جدیدی را از Dead Rising Deluxe Remaster در آستانه انتشار بازی پخش کرد.
تبلیغات

مدتی قبل کپکام با معرفی ناگهانی بازی Dead Rising Deluxe Remaster طرفدارها را غافل‌گیر کرد. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که این ناشر ژاپنی تریلر جدیدی را از دد رایزینگ دیلاکس ریمستر در آستانه انتشار بازی پخش کرده است. رسانه گیمینگ‌بولت گزارش داد که این تریلر پیشرفت‌های فنی و ارتقاهای بصری بازی را به نمایش می‌گذارد و نگاهی اجمالی به شماری از کاراکترها نظیر فرانک وست دارد. این تریلر داستانی در کانال یوتیوب دد رایزینگ قابل مشاهده است.

توسعه‌دهندگان Dead Rising Deluxe Remaster می‌گویند که این نسخه بیشتر به یک ریمیک شباهت دارد. این بازی مکانیک‌ها و هسته اصلی دد رایزینگ را حفظ می‌کند و انیمیشن‌های مبارزات را دست نخورده باقی می‌گذارد، اما بازیکن‌ها می‌توانند انتظار تغییرات، اصلاحات و بهینه‌سازی سایر بخش‌های بازی را داشته باشند؛ این شامل پیشرفت گرافیکی بازی با استفاده از موتور بازی‌سازی RE Engine، بهبودهای کلی، تغییر رفتار کاراکترهای غیرقابل بازی (NPC) و بهینه‌سازی بیشتر می‌شود.

بازی Dead Rising Deluxe Remaster از رزولوشن 4K و صدای سه‌بعدی پشتیبانی می‌کند و دارای قابلیت ذخیره خودکار است. شرکت Capcom در نظر دارد تا بازی Dead Rising Deluxe Remaster را در تاریخ ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ (۱۹ سپتامبر ۲۰۲۴) دردسترس کاربران پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر قرار دهد. علاوه‌براین نسخه فیزیکی دد رایزینگ دیلاکس ریمستر برای عرضه در تاریخ ۱۸ آبان ۱۴۰۳ (۸ نوامبر ۲۰۲۴) در نظر گرفته شده است.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات