بازی Diablo 4 درآمد هنگفتی از پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای داشته است

سه‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۷
مطالعه 2 دقیقه
طلسم مار غول‌آسا کلاس جادوگر در بازی Diablo 4
طبق جدیدترین اطلاعات منتشر شده، درآمد بازی Diablo 4 از طریق فروش و پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای بسیار چشمگیر بوده است.
تبلیغات

به نوشته گیمینگ‌بولت، بازی Diablo 4 از شرکت بلیزارد اینترتینمنت، عرضه بسیار موفقی را در سال گذشته تجربه کرد؛ به‌طوری‌که تنها پنج روز پس از انتشار به درآمد بیش از ۶۶۶ میلیون دلاری دست یافت. بااین‌حال شرکت بلیزارد در ادامه جزئیات بیشتری را از درآمد کلی این بازی از پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای به اشتراک نگذاشت؛ حال به نظر می‌رسد که جزئیات تازه‌ای در رابطه با درآمد بازی Diablo 4 فاش شده است.

طبق اطلاعات تازه‌ای که در حساب کاربری لینکدین هریسون فروسکی، مدیر ارشد تولید بلیزارد فاش شده است، تیم وی مسئول پیشبرد استراتژی کسب درآمد از پرداخت‌های‌ درون‌برنامه‌ای شامل محتوای تزئینی فروشگاه، قیمت‌گذاری، باندل‌های پیشنهادی، تخفیف‌های اختصاصی و برنامه‌ریزی انتشار محتوای الحاقی بوده که در مجموع بیش از ۱۵۰ میلیون دلار درآمد به همراه داشته است. علاوه‌براین اطلاعات مذکور نشان می‌دهند فروسکی همکاری لازم را با تیم‌های متخصص در پیکربندی و کامل کردن مراحل مختلف عمر Diablo 4 ازجمله فروش، پیش‌سفارش و عرضه اولین بسته الحاقی انجام داده که در نهایت منجر به مجموع درآمد بیش از یک میلیارد دلاری در تمام عمر بازی شده است.

درحال‌حاضر حساب کاربری فروسکی از دسترس خارج شده است. همچنین دو شرکت اکتیویژن بلیزارد و مایکروسافت تاکنون درباره این آمار و ارقام واکنشی نشان نداده‌اند. بااین‌حال اگر این میزان درآمد واقعی باشد، می‌توان بازی اکشن و نقش‌آفرینی Diablo 4 را به‌عنوان یکی از موفق‌ترین و سودآورترین محصولات سرویس زنده به حساب آورد. احتمال می‌رود پس از انتشار بسته الحاقی Vessel of Hatred، بلیزارد آمار رسمی درباره فروش و درآمد بازی را با مخاطبان به اشتراک گذارد.

بازی Diablo 4 هم‌اکنون برای کامپیوتر، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دسترس است. بسته الحاقی Vessel of Hatred بازی در تاریخ ۱۷ مهر ۱۴۰۳ (۸ اکتبر ۲۰۲۴) همراه با یک به‌روزرسانی عظیم عرضه می‌شود. این به‌روزرسانی محتوای تازه‌ای ازجمله مکانیسم Party Finder، گزینه‌های دشواری، مهارت‌ها و پسیوهای جدید را برای هر کلاس اضافه می‌کند.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات