بازی بتلفیلد جدید برای نینتندو سوییچ ۲ عرضه می‌شود؟

سه‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۵
مطالعه 1 دقیقه
بازی بتلفیلد ۲۰۴۲
الکترونیک آرتز مایل به عرضه نسخه بعدی بازی بتلفیلد برای نینتندو سوییچ ۲ است؛ کنسولی که ظاهرا فاصله زیادی تا معرفی ندارد.
تبلیغات

نظر به اینکه زمان زیادی تا رونمایی از نینتندو سوییچ ۲ باقی نمانده است، شایعات زیادی از این کنسول شنیده می‌شوند. چندی قبل نینتندو تأیید کرد که پیش از ماه آوریل ۲۰۲۵ (فروردین/اردیبهشت ۱۴۰۴) از کنسول بعدی خود رونمایی می‌کند؛ هرچند گزارش‌های اخیر از معرفی این کنسول در ماه جاری حکایت داشتند. اکنون طرفدارها می‌خواهند بدانند که آیا باتوجه‌به موفقیت نینتندو سوییچ می‌توان انتظار عرضه آثار ثرد-پارتی بیشتری نظیر نسخه بعدی بازی بتلفیلد را برای جانشین این کنسول داشت؟

وینس زامپلا، مدیر مجموعه بتلفیلد اخیرا درباره انتشار نسخه بعدی Battlefield برای نینتندو سوییچ ۲ مورد سؤال قرار گرفت که در پاسخ گفت الکترونیک آرتز مایل به انجام این کار است: «نظر به اینکه [سوییچ ۲] رونمایی نشده است، نمی‌توانم در این‌باره اظهار نظر کنم. نینتندو درکنار مایکروسافت و سونی شرکای خوبی برای‌مان به‌حساب می‌آیند و مایل به انجام این کار هستیم. هنوز نمی‌توانیم چیزی را تأیید کنیم، اما قطعا این امکان وجود دارد. ما نینتندو را دوست داریم و من عاشق سوییچ هستم.»

وینس زامپلا در گفت‌وگو با رسانه IGN تأیید کرد که نسخه بعدی بازی Battlefield در دوران مدرن جریان خواهد ‌داشت. رسانه گیمینگ‌بولت گزارش داد که نقشه‌های ۶۴ نفره به این بازی بازمی‌گردند و نباید انتظار بازگشت اسپیشالیست‌های Battlefield 2042 را داشت. طرفدارها احتمالا نباید به این زودی‌ها منتظر رونمایی از بازی بعدی بتلفیلد باشند، اما ظاهرا الکترونیک آرتز برای انتشار این نسخه در سال ۲۰۲۵ برنامه دارد. بااین‌حال هنوز پلتفرم‌های مقصد این بازی مشخص نشده است.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات