به‌روزرسانی اخیر PUBG موبایل شامل نقشه‌های جدید می‌شود

سه‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
بازی پابجی
دو نقشه جدید و محتوای متنوع دیگری به پابجی موبایل اضافه می‌شوند.
تبلیغات

بازی PUBG Mobile در کمپین خود به‌نام «سبز بازی کنید» در همایش Green Game Jam 2024 از دو نقشه جدید برای حالت WOW یا World Of Wonder و محتواهای دیگر رونمایی کرد.

طبق گزارش رسانه Insider Gaming، توسعه‌دهندگان پابجی موبایل برای اینکه بدانند جهان این بازی در ۱۰۰ سال آینده به چه شکلی درمی‌آید، به‌سراغ یک اقلیم‌شناس به‌نام پروفسور مارک ماسلین رفتند. این همکاری منجر به ساخت دو نقشه جدید به‌نام‌های Ruins of Erangel Sandstorm و Exploration در حالت WOW شد.

توسعه‌دهندگان بازی در جریان ساخت این نقشه‌ها امیدوار بودند تا بتوانند یک چشم‌انداز از آینده‌ای که در آن تغییرات آب و هوایی به‌شکل نگران‌کننده‌ای روی جهان تاثیر گذاشته است را به‌تصویر بکشند. این نقشه‌ها شامل المان‌هایی مانند طوفان‌های شنی سهمگین، درختان مرده، بالا آمدن سطح آب دریا و بسیاری موارد دیگر می‌شود.

در نقشه «خرابه‌های ارنگل: طوفان شن» بازیکنان باید سر پیدا کردن تجهیزات درمانی با یکدیگر مسابقه دهند. هنگامی که طوفان شن به پایان می‌رسد، بازیکنی که بیشترین مقاومت را نشان داده است، برنده خواهد شد. بازیکنان، نقشه خرابه‌های ارنگل: طوفان شن این فرصت را دارند تا در یک تجربه خاص و روایت‌محور که شامل یک داستان قدرتمند درباره آثار تغییرات اقلیمی است، شرکت کنند.

کپی لینک

کدهای دسترسی به دو نقشه جدید پابجی موبایل:

  • خرابه‌های ارنگل طوفان شن: ۸۵۳۲۴۰۰
  • خرابه‌های ارنگل اکتشاف: ۸۵۳۲۳۹۸
پابجی موبایل

علاوه‌بر این دو نقشه، چند آیتم جدید نیز با تم تغییرات اقلیمی به حالت WOW اضافه شده است. این آیتم‌های مربوط به کمپین «سبز بازی کنید» شامل دو گیاه در معرض انقراض یعنی درخت بائوباب غول‌پیکر و درخت سرخ‌چوب کالیفرنیایی، یک افکت جدید برای منطقه آبی که در این نقشه منطقه طوفان شن نام دارد، یک مکعب آبی جدید که آلوده به مواد مذاب است و لوگوی همایش گرین گیم جم ۲۰۲۴ می‌شود.

پابجی موبایل همچنین یک رویداد ویژه با تم «سبز بازی کنید» نیز برای حالت کلاسیک بازی تدارک دیده است. میزان دویدن هر بازیکن در هر کدام از حالت‌های کلاسیک بازی در این رویداد اندازه گرفته شده است و اعداد نهایی به‌دست آمده از بازیکنان در سراسر جهان با یکدیگر جمع می‌شود تا هدف این پروژه تکمیل شود. در صورت تکمیل شدن این هدف، توسعه‌دهندگان به‌همان میزان پول را صرف کمک به حفاظت از زیستگاه‌های حیاتی در سراسر جهان می‌کنند.

به‌عنوان بخشی از این رویداد دویدنی، بازیکنان می‌توانند یک بخش تعاملی جدید را در حالت «پابجی موبایل هوم» باز کنند. این محیط تعاملی یک باغ است که باعث جلب توجه به ۵ درخت و گیاه در معرض انقراض دنیای واقعی، شامل درخت بائوباب غول‌پیکر، درخت کاج وولمی، درخت پازل میمون، گیاه پیچر و گل بدبو می‌شود.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات