نسخه کامپیوتر Red Dead Redemption فاصله زیادی تا عرضه ندارد

چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
تصویر نسخه نینتندو سوییچ و PS4 بازی Red Dead Redemption
کاربران کامپیوتر احتمالا نباید زمان زیادی را برای تجربه بازی Red Dead Redemption منتظر بمانند.
تبلیغات

بازی Red Dead Redemption پس از گذشت بیش از یک دهه از انتشار هنوز دردسترس کاربران کامپیوتر قرار نگرفته است. رد دد ردمپشن سال گذشته به کنسول‌های پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ راه یافت، اما این‌بار نیز خبری از عرضه این بازی اکشن ماجراجویی برای پی‌سی نشد. اکنون در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که شواهدی مبنی‌بر عرضه قریب‌الوقوع این نسخه به‌دست آمده است.

همان‌طور که رسانه گیمینگ‌بولت به‌نقل از Tez2، یکی از اینسایدرهای سرشناس گزارش داد، به‌روزرسانی اخیر لانچر راک‌استار شامل داده‌های جانبی برای نسخه کامپیوتر بازی Red Dead Redemption می‌شود که هنوز حتی معرفی نشده است. افزون‌براین ظاهرا بازی رد دد ردمپشن به سرورهای استیم نیز اضافه شده است که احتمالا نشان از رونمایی نسخه پی‌سی در آینده نه‌چندان دور دارد.

پوشه‌های پیکربندی تازه (اما خالی) بازی‌های Red Dead Redemption، جی تی ای ۶ و GTA 5 نسل ۹ نیز به لانچر راک‌استار روی کامپیوتر اضافه شده است که احتمالا از عرضه این آثار برای پی‌سی حکایت دارد. جالب اینکه ماه گذشته شاهد انتشار جزئیات مختصری از نسخه کامپیوتر Red Dead Redemption در فروشگاه پلی استیشن بودیم که به‌سرعت حذف شد. همچنین در اوایل سال جاری در فایل‌های لانچر راک‌استار گیمز به نسخه پی‌سی رد دد ردمپشن اشاره شده بود.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات