پروژه اسپین آف Dead By Daylight به دلیل استقبال ضعیف کنسل شد

چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۱
مطالعه 2 دقیقه
بازی لغو شده Project T
پروژه ساخت اسپین آف بازی Dead By Daylight موسوم به Project T توسط استودیوهای Midwinter Entertainment و Behaviour Interactive لغو شد.
تبلیغات

استودیوهای Midwinter Entertainment و Behaviour Interactive پروژه جدیدی را به عنوان اسپین آف بازی Dead By Daylight در نظر داشتند که ظاهرا قرار بود یک بازی شوتر کو-آپ در سبک PvE و با ظرفیت یک تا چهار بازیکن باشد. حالا به نظر می‌رسد که به دلیل استقبال ضعیف از این ایده، پروژه Project T به طور کامل لغو شده است. این خبر از طریق شبکه‌های اجتماعی اطلاع رسانی شده است.

توسعه دهندگان Behaviour Interactive توضیح می‌دهند که به دلیل ارزیابی ریسک حاصل از نتایج نه چندان راضی کننده‌ای که از آخرین پلی تست‌های بازی به دست آمده است، تصمیم به توقف فوری فرآیند توسعه بازی گرفته شد.

وبسایت Insider-Gaming در گزارش خود از بیانیه این شرکت می‌نویسد: «زمانی که ایده‌ی اولیه‌ی ساخت این بازی را در ذهن داشتیم، ارتباط حداکثری با بازیکنان در سریع‌ترین زمان ممکن، یکی از مهم‌ترین اولویت‌های ما بود. این خواسته، نهایتا به راه اندازی یک برنامه تست داخلی توسط کاربران تحت عنوان Insider Program منجر شد.»

بازی لغو شده Project T اسپین آف Dead By Daylight

«این رویکرد به ما اجازه می‌داد تا یک تأیید اولیه و معتبر از طراحی هسته مرکزی و گیم پلی Project T را داشته باشیم. چیزی که معمولا بعد از گذشت زمان زیادی از شروع یک پروژه قابل انجام است. بعد از شروع پلی تست‌ها در ماه جولای، تصمیم گرفتیم تا یک ارزیابی ریسک داخلی از وضعیت پروژه داشته باشیم تا هم از نظر تجاری و هم موفقیت آن به عنوان یک محصول، به جمع بندی برسیم. باوجود این که شماری از کاربران نسبت به تجربه کلی این بازی رضایت نسبی داشتند، متأسفانه نتایج کلی این بررسی به نارضایتی عموم کاربران از آن منجر شد که در نتیجه تصمیمات مقتضی در قبال آن گرفته شد.»

این استودیو در نهایت اعلام کرد که از بازیکنانی که در این پروژه آزمایشی شرکت کردند، کمال تشکر را دارد. وضعیت پروژه‌ی بعدی این استودیو نیز فعلا نامشخص است. تاکنون به هیچ پروژه‌ی دیگری که توسط این تیم در دست ساخت باشد، اشاره نشده است.

در پایان نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات