بسته الحاقی بازی Achilles: Legends Untold منتشر شد؛ تایید عرضه برای سوییچ

چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۴
مطالعه 2 دقیقه
پوستر بازی Achilles: Legends Untold
بسته الحاقی جدید بازی Achilles: Legends Untold با نام Fate of Moira منتشر شد که ویژگی‌های جالبی به آن اضافه می‌کند.
تبلیغات

Achilles: Legends Untold اثری در سبک اکشن نقش آفرینی با دوربین ایزومتریک است که سال گذشته منتشر شد. این بازی روایتگر داستان آشیل، شخصیت معروف یونان باستان است و سازنده‌های آن برای نبرد‌های بازی، از آثاری مثل سری سولز الهام گرفته‌اند.

حال سازنده‌های بازی بسته الحاقی جدیدی با نام Fate of Moira برای آن منتشر کرده‌اند که امکانات جالبی به بازی اضافه می‌کند. ابتدا پیشنهاد می‌کنم تریلر این بسته الحاقی را تماشا کنید:

یکی از حالت‌هایی که این بسته به بازی اضافه می‌کند، Inevitable Fate of Atropos نام دارد. در این حالت آشیل می‌تواند با یک ضربه تمام دشمنان (غیر از باس‌ها) را شکست بدهد ولی دقیقا برعکس این حالت هم رخ می‌دهد و با اولین ضربه دشمن، شکست خواهید خورد.

حالت دوم Fate of Clotho the Spinner است که در آن سطح سلامتی آشیل مدام در حال کاهش است و به همین دلیل باید تمام تلاش خود را بکنید تا دشمنان را سریع‌تر از بین ببرید. با کشتن دشمنان می‌توان سطح سلامتی را بازیابی کرد.

حالت سوم هم Fate of Lachesis The Allotter نام دارد که در آن، موجودی مدام به دنبال شما است تا آشیل را از بین ببرد. این موجود را می‌توان با قابلیتی به‌صورت موقت غیرفعال کرد یا با ضربه زدن او را کُند کرد. با این حال همیشه باید مراقب بازگشت او باشید.

علاوه بر انتشار بسته الحاقی جدید، بازی Achilles: Legends Untold از امروز برای پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان هم در دسترس خواهد بود. سازنده‌های بازی همچنین تایید کرده‌اند که در آینده شاهد انتشار این بازی روی نینتندو سوییچ هم خواهیم بود.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات