همکاری Overwatch 2 و World of Warcraft آغاز شده است

چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۳
مطالعه 2 دقیقه
همکاری بازی‌های Overwatch 2 و World of Warcraft
همکاری بین Overwatch 2 و World of Warcraft شروع شده و قرار است لحظات شگفت‌انگیزی را برای طرفداران این مجموعه‌ها رقم بزند.
تبلیغات

دنیاهای Overwatch 2 و World of Warcraft به هم ملحق شده‌اند و بدین صورت، بیستمین سالگرد انتشار مجموعه World of Warcraft را جشن می‌گیرند. از تاریخ ۱۷ تا ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۴ (۲۷ شهریور الی ۹ مهر ۱۴۰۳) شاهد برخورد این دو دنیا هستیم و به وسیله آن، شخصیت‌های نمادین دنیای World of Warcraft توسط قهرمانان Overwatch 2 مورد احترام قرار می‌گیرند. طرفداران می‌توانند با اسکین‌های افسانه‌ای سیلواناس ویندرانر ویدو میکر، لچ کینگ رینهاردت، ترال زنیاتا و مگنی توربورن به میدان نبرد بروند. تمامی اسکین‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که جوهره هر دو جهان را به تصویر بکشند.

لیچ کینگ رینهاردت شمشیر ترسناک فروست‌مورن را در دست دارد و آماده است تا با قدرت شکست‌ناپذیرش بر اسکورد فرمانروایی کند. در همین حال ترال زنیاتا سرنوشت جدیدی را برای هورد رقم می‌زند و مگنی توربورن برای صلاح سرزمین آزروت می‌جنگد. این وقایع با صحنه‌های سینماتیک جذابی همراه می‌شوند و به قهرمانان Overwatch 2 اجازه می‌دهند تا ادای احترامی واقعی به مجموعه محبوب World of Warcraft داشته باشند. چه در حال شکست دادن دشمنان باشید و چه در حال لذت بردن از شکوه این زیبایی‌ها، در هر نبرد قدرت آزروت را احساس خواهید کرد.

تنها در بازه زمانی ۲۷ شهریور الی ۹ مهر ۱۴۰۳ می‌توانید به تجربه این همکاری بپردازید؛ بنابراین فرصت را از دست ندهید و از همین حالا شروع کنید. بازیکنان خواهند توانست ۱۰ها جایزه رایگان شامل آویزها، اسپری‌ها و آیکون‌های منحصربه‌فرد را برای خود جمع‌آوری کرده و جایگاهشان را در میان قهرمانان تثبیت کنند. همچنین از تاریخ ۲۴ سپتامبر ۲۰۲۴ (۳ مهر ۱۴۰۳) سال جدید بازی Overwatch 2 آغاز می‌شود؛ در نتیجه طرفداران وارد یک رویداد ۳۰ روزه خواهند شد و می‌توانند به تجربه حالت‌های مورد علاقه خود بپردازند.

  • هفته اول با حالت‌های هیجان‌انگیز ساخته شده توسط طرفداران و Beast Hunt آغاز می‌شود.
  • هفته دوم به دروغ اول آوریل و چالش‌های Cosmic Crisis اختصاص خواهد داشت.
  • هفته سوم حالت‌های Mirrorwatch و Prop Hunt را برای سرگرمی و هیجان بیشتر بازمی‌گرداند.

لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید و نظرات خود را در این باره با ما به اشتراک بگذارید.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات