سازندگان بازی Warhammer 40,000: Space Marine 2 ظرفیت سرورها را افزایش می‌دهند

مشکلات برطرف می‌شوند
پنج‌شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۴
مطالعه 1 دقیقه
مبارزه با شمشیر و تفنگ در بازی Warhammer 40,000: Space Marine 2
پس از موفقیت Warhammer 40,000: Space Marine 2، شرکت Saber Interactive در یک پرسش و پاسخ به مشکلات جاری آن پرداخته و به سؤالات طرفداران پاسخ داده است.
تبلیغات

به گزارش Gamingbolt، سازندگان بازی ضمن اذعان به مشکلات سرور، ناتوانی در اتصال با دوستان و از دست رفتن فایل‌های ذخیره، اعلام کردند که تیم توسعه در حال افزایش ظرفیت سرورها است و شبانه‌روز روی رفع مشکلات فعلی کار می‌کنند. همچنین آن‌ها خبر از یک به‌روزرسانی بزرگ‌تر دادند که شامل محتوای جدید خواهد بود. این احتمالا اشاره‌ای به PvP Sparring Arena در Battle Barge است.

بازیکن‌ها از ناکارآمدی ربات‌های هوش مصنوعی، به‌ویژه در اهداف بازی، گلایه داشتند. سازندگان در اینباره توضیح دادند که منفعل بودن ربات‌ها برای برجسته کردن نقش بازیکن طراحی شده است. بااین‌حال، آن‌ها اعلام کردند که در به‌روزرسانی بعدی، رفتار ربات‌ها در باس فایت‌های بخش داستانی بهبود می‌یابد. علاوه‌براین، بهبود مشارکت ربات‌ها در اهداف خاص بخش داستانی برای به‌روزرسانی‌های آتی در دست بررسی است.

درجه سختی Veteran در حالت تک‌نفره به دلیل ناکارآمدی ربات‌ها بسیار دشوار است. سازندگان اعلام کردند که در به‌روزرسانی آینده، این درجه سختی تعدیل خواهد شد. آن‌ها تأکید کردند که چالش کلی بازی حفظ می‌شود، اما سطح تهاجمی بودن هوش مصنوعی دشمنان تنظیم خواهد شد. همچنین اشاره شد که تغییری در سایر درجات سختی اعمال نخواهد شد.

بازی Warhammer 40,000: Space Marine 2 هم‌اکنون برای پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دسترس است.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات