یوبیسافت: شایعات بازی XDefiant حقیقت ندارند

پنج‌شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
اپراتور مجهز در بازی XDefiant
استودیو سازنده بازی XDefiant به شایعات پیرامون وضعیت این شوتر رایگان واکنش نشان داد.
تبلیغات

به گزارش VGC، پس از انتشار گزارش‌هایی مبنی بر کاهش شدید علاقه به بازی XDefiant و تأثیر منفی آن بر ارزش سهام یوبیسافت، استودیو سازنده تصمیم گرفت به این شایعات پاسخ دهد. آن‌ها در به‌روزرسانی نقشه راه بازی اعلام کردند:

«خیر، بازی به هیچ وجه در حال مرگ نیست. می‌دانیم که باید مواردی مانند Netcode و Hitreg را بهبود دهیم و محتوای بیشتری به سیستم پیشرفت اضافه کنیم، اما بازی عملکرد خوبی دارد. ما فقط می‌خواهیم آن را بهتر کنیم و این کار را با پرداختن به نگرانی‌های جامعه بازی انجام می‌دهیم که همیشه برنامه ما بوده است.»

استودیو همچنین تأکید کرد که یوبیسافت کاملا از آن‌ها حمایت می‌کند و منابع بیشتری را برای بهبود بازی در اختیارشان قرار داده است.

XDefiantبازی در ماه می برای برای کامپیوتر، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس منتشر شد. همچنین اولین فصل محتوای لایو بازی در ماه ژوئيه آغاز شد که سه نقشه جدید و حالت Capture the Flag را به بازی اضافه کرد. یوبیسافت قصد دارد امروز از فصل دوم XDefiant رونمایی کند.

مارک روبین، تهیه‌کننده اجرایی بازی، نیز اعلام کرد که حالت Free-for-All به‌زودی به Xdefiant اضافه خواهد شد، اگرچه تاریخ دقیق آن هنوز مشخص نیست.

با وجود این اخبار امیدوارکننده، یوبیسافت اخیرا ۴۵ کارمند خود را در استودیوهای سان‌فرانسیسکو و Red Storm Entertainment در کری، کارولینای شمالی اخراج کرده است.

نظر شما درباره وضعیت فعلی XDefiant چیست؟ آیا فکر می‌کنید این بازی می‌تواند به موفقیت برسد؟

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات