تریلر زمان عرضه بازی Dead Rising Deluxe Remaster منتشر شد

پنج‌شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۷
مطالعه 1 دقیقه
فرنک وست در میان انبوهی از زامبی‌ها در بازی Dead Rising
همزمان با عرضه جهانی بازی Dead Rising Deluxe Remaster، کپکام تریلر جدیدی هم از آن منتشر کرد.
تبلیغات

بازی Dead Rising Deluxe Remaster امروز به‌صورت جهانی برای پلی استیشن ۵، کامپیوتر (استیم) و ایکس باکس سری ایکس | اس منتشر شد. این بازی نسخه‌ای ریمستر‌شده از Dead Rising، محصول سال ۲۰۰۶ است که با استفاده از موتور RE Engine کپکام پیشرفت‌های زیادی از حیث بصری و جنبه‌های دیگر داشته است.

مطلب مرتبط

Dead Rising Deluxe Remaster نسبت به نسخه اصلی پیشرفت‌های متعددی داشته است که به شرح زیر هستند:

  • گرافیک بهبود‌یافته: جلوه‌های بصری بازی پیشرفت زیادی کرده است و گیمرها می‌توانند ماجراجویی فرانک وست را با رزولوشن 4K و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه تجربه کنند.
  • بهبود مدل کاراکترها: در نسخه ریمستر، مدل ظاهری شخصیت فرانک وست و بسیاری از NPC‌های بازی و حتی زامبی‌ها کاملا تغییر یافته است.
  • پشتیبانی از زبان‌های بیش‌تر: در نسخه ریمستر، بازی از زبان‌ها و زیرنویس‌های بیش‌تری پشتیبانی می‌کند؛ از جمله عربی، کره‌ای، چینی و لهستانی و البته‌های زبان‌های معروف قبلی مثل انگلیسی، ژاپنی، فرانسوی و موارد دیگر.
  • ویژگی‌های جدید برای حالت عکاسی بازی: در نسخه ریمستر گیمر‌ها می‌توانند به‌لطف فیلترهای جدیدی مثل سیاه و سفید، وینتیج و پیکسل آرت تصاویر خلاقانه‌تری ثبت کنند.
  • بهبود‌های کلی در بازی: در نسخه ریمستر تغییراتی در گیم‌پلی ایجاد شده است که تجربه آن را روان‌تر و بهتر می‌کند؛ از نشانه‌گیری در حال حرکت گرفته تا شخصی‌سازی اکشن‌شات‌ها، سیو خودکار و موارد دیگر.

همچنین در نسخه ریمستر اسکین‌های جدیدی برای فرانک وست در دسترس است. شما می‌توانید تریلر زمان عرضه بازی را در ادامه از طریق یوتیوب تماشا کنید:

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات