فروش Final Fantasy 7 Rebirth و Final Fantasy 16 کمتر از انتظار بوده است

پنج‌شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۱
مطالعه 1 دقیقه
کلاود سوار برر هاردی دایتونا در بازی Final Fantasy 7
شرکت اسکوئر انیکس تایید کرد فروش دو بازی Final Fantasy 7 Rebirth و Final Fantasy 16 کمتر از انتظارها بوده است.
تبلیغات

به نوشته گیمینگ‌بولت، شرکت اسکوئر انیکس در سال‌های گذشته دو بازی جدید از سری فاینال فانتزی به‌نام‌های Final Fantasy 16 و Final Fantasy 7 Rebirth را منتشر کرده است که هر دوی آن‌ها با تحسین گسترده منتقدان همراه شدند. بااین‌حال به‌نظر می‌رسد این دو بازی در زمینه فروش نتوانسته‌اند طبق انتظارها درخشان ظاهر شوند.

اسکوئر انیکس اخیرا اسناد رسمی مربوط به یک جلسه توجیه مالی را که در ماه می برگزار شده بود منتشر کرد. در این اسناد بیان شده است سود حاصل از فروش دو بازی Final Fantasy 16 و Final Fantasy 7 Rebirth انتظارات ناشر ژاپنی را برآورده نکرده است. اسکوئر انیکس در ادامه اضافه کرد با وجود عرضه بازی Final Fantasy 7 Rebirth در ماه فوریه، فروش اولیه آن در سه‌ماهه اول انتشار آن‌طور که توقع می‌رفت قدرتمند نبود.

اسکوئر انیکس از زمان انتشار بازی Final Fantasy 7 Rebirth، هیچ آمار و ارقامی از میزان فروش آن را منتشر نکرده است. بااین‌حال گزارش‌ها نشان می‌دادند این بازی در زمینه فروش ضعیف عمل کرده و سرعت فروش آن تقریبا نصف Final Fantasy 7 Remake در سال ۲۰۲۰ بوده است.

در مقابل بازی Final Fantasy 16 در کمتر از یک هفته پس از عرضه به فروش بیش از سه میلیون واحدی دست یافت. در آن زمان اسکوئر انیکس فروش این بازی اکشن را «قدرتمند» توصیف کرد، اما مدتی بعد از عدم موفقیت این بازی در برآورده کردن بالاترین انتظارها در زمینه فروش خبر داد.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات