باندل ویژه کنسول PS5 به مناسبت ۳۰ سالگی پلی استیشن معرفی شد

پنج‌شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
باندل ۳۰ سالگی پلی استیشن برای کنسول‌های PS5
سونی به مناسبت سی‌امین سالگرد تاسیس بخش گیمینگ شرکت، از باندل ۳۰ سالگی پلی استیشن برای کنسول‌های PS5 رونمایی کرد.
تبلیغات

سونی به مناسبت سی‌امین سالگرد تاسیس بخش گیمینگ شرکت، مجموعه‌ای از کنسول‌ها و لوازم جانبی پلی استیشن ۵ را معرفی کرده است که زیبایی پلی استیشن وان را به رخ می‌کشند. شما می‌توانید نسخه دیجیتال پلی استیشن ۵ یا پلی استیشن ۵ پرو را در رنگ خاکستری کلاسیک داشته باشید. این باندل ویژه در تاریخ ۲۱ نوامبر ۲۰۲۴ (۱ آذر ۱۴۰۳) روانه بازار و قفسه‌های فروشگاه می‌شوند.

دانلود از آپارات

باندل پلی استیشن ۵ پرو شامل کنسول، دوال‌سنس، دوال‌سنس اج و شارژر دوال‌سنس می‌شود. همچنین یک پایه عمودی و تعدادی آیتم مانند گیره کابل براساس اشکال پلی استیشن در این باندل موجود هستند.

باندل پلی استیشن ۵ دیجیتال نیز شامل همه موارد فوق خواهد بود؛ البته تنها با یک کنترلر دوال‌سنس. همچنین می‌توانید نسخه ویژه پلی استیشن پورتال، دوال‌سنس و دوال‌سنس اج را به صورت جداگانه و بدون باندل خریداری کنید.

توجه داشته باشید که این اقلام در تعداد محدودی تولید خواهند شد. باندل پلی استیشن ۵ پرو تنها ۱۲ هزار و ۳۰۰ دستگاه خواهد داشت و شماره تولید هر کنسول روی آن درج شده است. پیش‌خرید این اقلام طبق برنامه زیر انجام می‌شود:

  • باندل پلی استیشن ۵ پرو | پلی استیشن پورتال | دوال‌سنس اج: ۲۶ سپتامبر ۲۰۲۴ (۵ مهر ۱۴۰۳) از‌طریق پلی استیشن دایرکت و خرده‌فروشان
  • باندل پلی استیشن ۵ دیجیتال: ۱۰ اکتبر ۲۰۲۴ (۱۹ مهر ۱۴۰۳) از طریق خرده‌فروشان و ۵ مهر ۱۴۰۳ از‌طریق پلی استیشن دایرکت
  • دوال‌سنس معمولی: ۵ مهر ۱۴۰۳ از‌طریق خرده‌فروشان

در همین حال پلی استیشن ۵ پرو معمولی نیز در تاریخ ۷ نوامبر ۲۰۲۴ (۱۷ آبان ۱۴۰۳) با قیمت ۶۹۹.۹۹ دلار روانه بازار خواهد شد. لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید و نظرات خود را در این باره با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GamingBolt

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات