حجم بازی Microsoft Flight Simulator 2024 بسیار کمتر خواهد بود

جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۴
مطالعه 2 دقیقه
والپیپر بازی Microsoft Flight Simulator
طبق اعلام رسمی، حجم پایه بازی Microsoft Flight Simulator 2024 نسبت به نسخه قبلی بسیار کاهش یافته است.
تبلیغات

در حال حاضر امکان پیش‌خرید بازی Microsoft Flight Simulator 2024 از طریق فروشگاه مایکروسافت فراهم شده است. قسمت بعدی این مجموعه در تاریخ ۲۹ آبان ۱۴۰۳ (۱۹ نوامبر ۲۰۲۴) برای ایکس باکس و کامپیوتر عرضه خواهد شد و محتوای تازه‌ای مانند هواپیماهای جدید، بالن‌های هوای داغ و یک جهان واقعی‌تر را به طرفداران ارائه خواهد داد؛ اما خوشایندترین اتفاق می‌تواند اندازه نصب بسیار کوچک‌تر آن باشد.

نسخه فعلی Microsoft Flight Simulator به بیش از ۱۳۰ گیگابایت حافظه نیاز دارد و این حجم فقط برای نصب اولیه بازی است. بازیکنان می‌توانند با دانلود هواپیماهای اضافی یا نصب به‌روزرسانی‌های مختلف، وسعت تجربه خود را افزایش دهند؛ اما این کار فضای ذخیره‌سازی بسیار بیشتری را می‌طلبد و می‌تواند برای دارندگان ایکس باکس سری اس به یک معضل تبدیل شود.

مایکروسافت می‌گوید حجم نصب Microsoft Flight Simulator 2024 با بهره‌گیری از آخرین فناوری‌های استریم ابری به حدود ۳۰ گیگابایت کاهش یافته است و در مناطقی با جزئیات بالاتر که تنها برای مسیر پرواز شما ضروری هستند، محتوای بیشتری استریم می‌شود. این بازی دیگر نیازی به دانلود به‌روز‌رسانی‌های سنگین ندارد و قرار نیست کیفیت آن در مقایسه با نسخه قبلی کاهش یابد.

تصاویری از محیط بازی Microsoft Flight Simulator

در عوض با نزدیک‌تر شدن بازیکنان به مکان‌هایی مانند فرودگاه‌ها و شهرها، داده‌های مورد نیاز استریم خواهند شد و گرافیک بازی را ارتقا خواهند داد. خلبانان مشتاق هنوز نمی‌توانند از شبیه‌ساز پرواز مایکروسافت به عنوان راهی برای کسب مجوز خود استفاده کنند؛ اما یک سیستم شغلی جدید در بازی وجود خواهد داشت که حرفه هوانوردی را شبیه‌سازی می‌کند.

علاقه‌مندان به خلبانی کار خود را با درس‌های ابتدایی شروع می‌کنند. با بهبود مهارت‌ها، آن‌ها قادر به انجام کارهایی مانند ماموریت‌های جستجو و نجات، آتش‌نشانی هوایی و پروازهای تجاری خواهند بود تا در نهایت پول مجازی کافی برای راه‌اندازی و مدیریت شرکت‌های خود در بازی که شامل حفظ ناوگان خصوصی می‌شود را به دست آورند. همچنین برنامه‌ریزی مسیر براساس پیش‌بینی آب‌و‌هوا نیز مهم خواهد بود.

Microsoft Flight Simulator 2024 در نسخه‌های مختلفی عرضه خواهد شد. این نسخه‌ها بسته به تعداد هواپیماها و فرودگاه‌هایی که ارائه می‌کنند، قیمتی از ۶۹.۹۹ تا ۱۹۹.۹۹ دلار خواهند داشت. نسخه استاندارد نیز از روز عرضه در سرویس اشتراکی گیم پس قرار خواهد گرفت. لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید و نظرات خود را در این باره با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: The Verge

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات