فهرست بازی‌های پلی استیشن در رویداد توکیوگیم‌شو ۲۰۲۴ منتشر شد

جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
تصویری از تریلر بازی Death Stranding 2: On the Beach
فهرست بازی‌هایی که پلی استیشن برای رویداد Tokyo Game Show در نظر گرفته است، با حضور عناوین بزرگی مانند Death Stranding 2 مشخص شده است.
تبلیغات

در ماه جولای مشخص شد که سونی هم در رویداد Tokyo Game Show 2024 حضور خواهد داشت. این مراسم که قرار است هفته آینده برگزار شود، اولین بار است که از سال ۲۰۱۹، پلی استیشن را به عنوان یکی از غرفه‌داران اصلی مراسم به همراه دارد. حالا این شرکت فهرست بازی‌هایی که قرار است در این برنامه نمایش داده شوند را رسما اعلام کرده است.

به گزارش وبسایت Gamingbolt، در ابتدا، باید انتظار ایستگاه‌های متعددی برای تجربه نسخه دموی بازی‌های جدید پلی استیشن از قبیل Dragon Quest 3 HD-2D Remake و Metal Gear Solid Delta: Snake Eater و همچنین Metaphor: ReFantazio و Sonic X Shadow Generations و Monster Hunter Wilds را داشته باشیم. این شرکت همچنین یک بخش ویژه را برای کنسول PS5 Pro تدارک خواهد دید که شرکت کنندگان می‌توانند نسخه ارتقاء یافته بازی‌های Final Fantasy 7 Rebirth و Gran Turismo 7 را در آن تجربه کنند.

شروع ماجراجویی جیمز ساندرلند در بازی Silent Hill 2 Remake

اما به جز دموهای قابل بازی پلی استیشن، سونی طی سه روز به نمایش بازی‌های جدید خود خواهد پرداخت که از تاریخ ۲۶ سپتامبر (۵ مهر ۱۴۰۳) با تمرکز روی Astro Bot و بازی‌های مستقل پلی استیشن از جمله Shuhei Yoshida کار خود را آغاز می‌کند. در ادامه و در تاریخ ۲۸ سپتامبر (۷ مهر) سونی سه بازی بزرگ ترد پارتی خود یعنی Silent Hill 2 و Dragon Ball: Sparking! ZERO به همراه Metaphor: ReFantazio را به نمایش خواهد گذاشت.

در نهایت در تاریخ ۲۹ سپتامبر (۸ مهر) قرار است یک رویداد یک ساعته با محوریت Death Stranding 2: On the Beach برگزار شود که در آن هیدئو کوجیما، کارگردان بازی به همراه چند مهمان دیگر حضور دارند. سونی همچنین بازی‌هایی مانند Monster Hunter Wilds و Dynasty Warriors: Origins را نیز در این روز نمایش خواهد داد.

در رابطه با سایر اخباری که از این رویداد منتشر شده است، باید گفت که مایکروسافت نیز هر سال دست پر به توکیو گیم شو می‌آید. ایکس باکس رأس ساعت ۱۳:۳۰ سه‌شنبه، ۳ مهر ۱۴۰۳ به‌وقت ایران رویداد خود را در نمایشگاه توکیو گیم شو ۲۰۲۴ برگزار خواهد کرد. چندی قبل کپکام نیز اعلام کرد که در Tokyo Game Show 2024 شرکت خواهد کرد و نسخه دمو آثاری نظیر بازی Monster Hunter Wilds، بازی Dead Rising Deluxe Remaster، بازی Marvel vs. Capcom Collection: Arcade Classics و بازی Street Fighter 6 را برای تجربه دردسترس شرکت‌کنندگان قرار خواهد داد.

در پایان نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات