تعداد بازیکنان همزمان God of War Ragnarok روی استیم چقدر است؟

جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۱
مطالعه 1 دقیقه
مبارزه پشت به پشت کریتوس و آترئوس در میان جنگل برفی بازی God of War Ragnarok
با عرضه بازی God of War Ragnarok برای رایانه‌های شخصی، تعداد بازیکنان همزمان آن روی استیم در حال افزایش است.
تبلیغات

God of War Ragnarok سرانجام برای رایانه‌های شخصی در دسترس قرار گرفت؛ اما تعداد کاربران آن در زمان عرضه کمتر از نسخه قبلی است. به گفته پایگاه اطلاعاتی استیم، بازی God of War Ragnarok در زمان نگارش این مطلب توسط ۲۲ هزار و ۹۶۷ بازیکن به طور همزمان تجربه می‌شود. نسخه قبلی این مجموعه در تاریخ ۱۶ ژانویه ۲۰۲۲ (۲۶ دی ۱۴۰۰) به ۷۳ هزار و ۵۲۹ بازیکن همزمان رسیده بود.

بازی مذکور در ۱۴ ژانویه ۲۰۲۲ (۲۴ دی ۱۴۰۰) برای کامپیوتر عرضه شد و در آخر همان هفته نیز به آمار و ارقام قابل‌توجه‌ای دست یافت؛ بنابراین God of War Ragnarok هم می‌تواند چنین موفقیتی را تکرار کند. نسخه قبلی با وجود اینکه یک بازی تک‌نفره بود، اما برای تجربه آن به حساب PSN نیازی نداشتیم؛ بنابراین باید منتظر بمانیم و ببینیم که این موضوع تا چه حد روی موفقیت پورت پی‌سی God of War Ragnarok تاثیر می‌گذارد.

ریمستر بازی Until Dawn که توسط استودیوی بالستیک موون توسعه می‌یابد نیز در تاریخ ۴ اکتبر ۲۰۲۴ (۱۳ مهر ۱۴۰۳) برای کامپیوتر منتشر خواهد شد و همانند God of War Ragnarok به یک حساب PSN نیاز خواهد داشت. لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید و نظرات خود را در این‌باره با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GamingBolt

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات