احتمالا نسخه ریمستر بازی Days Gone در دست ساخت است

جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۳
مطالعه 2 دقیقه
تصویر نسخه پی سی بازی Days Gone
ظاهرا بازی Days Gone Remaster، نسخه بازسازی شده بازی پساآخرالزمانی استودیوی SIE Bend از سال ۲۰۱۹، پروژه جدید پلی استیشن برای پلتفرم‌های این نسل است.
تبلیغات

درحالی که اخیرا خبر بحث برانگیز ساخت نسخه ریمستر بازی Horizon Zero Dawn منتشر شده بود، حالا به نظر می‌رسد که یک پروژه ریمستر دیگر نیز در استودیوهای پلی استیشن در دست ساخت است که شاید به زعم شماری از طرفداران، چندان ضروری به نظر نمی‌رسد. جف گراب، خبرنگار صنعت بازی اخیرا مدعی شده بود که سونی علاوه بر عرضه مجدد بازی Horizon، روی یک پروژه ریمستر دیگر نیز مشغول کار است که «حتی کمتر از مورد قبلی هیجان انگیز است». حالا به نظر می‌رسد که این بازی، همان ریمستر بازی Days Gone است.

وبسایت Gamingbolt به نقل از جوردن میدلر، خبرنگار VGC اعلام کرده که نسخه ریمستر بازی اکشن ماجراجویی، پساآخرالزمانی و جهان باز Days Gone در دست ساخت است. میدلر با اشاره به صحبت‌های اخیر جف گراب در توییت خود می‌نویسد: «جان گاروین [کارگردان Days Gone] که به خاطر استفاده از کاراکتر این بازی در Astro Bot اینقدر عصبانی شده بود، احتمالا با شنیدن این خبر کاملا عقل را از دست خواهد داد!». میدلر به صحبت‌های اخیر جان گاروین کارگردان بازی Days Gone اشاره دارد که اخیرا گفته بود استفاده از شخصیت اصلی این بازی در بازی جدید پلتفرمر Astro Bot، توهین آمیز و پایین آوردنده شأن این شخصیت مهم است.

دیکن مشغول موتورسواری در دنیای آخرالزمانی Days Gone

جان گاروین می‌گوید که وقتی پروژه لغو شد، او دیگر در استودیو حضور نداشت؛ اما بااین‌حال روی عناصر مختلفی از Days Gone 2 کار کرده بود و انتظار نداشت که ساخت آن لغو شود. جالب اینجا است که جان گاروین از وجود یک سه‌گانه برای این بازی صحبت می‌کند؛ برنامه‌ای که دیگر وجود ندارد.

بازی Days Gone در سال ۲۰۱۹ برای پلی استیشن 4 منتشر شد و بعد از آن برای پلتفرم کامپیوتر نیز در دسترس قرار گرفت. این بازی در مجموع ۷.۳ میلیون نسخه را به فروش رساند، اما در نهایت پروژه ساخت دنباله این بازی توسط سونی رد شد. استودیوی SIE Bend بعد از آن روی یک آی پی جدید مشغول به کار شد که یک بازی لایو سرویس خواهد بود. یک فیلم از دنیای Days Gone نیز در دست ساخت است.

در پایان نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات