بازی Kingdom Hearts 4 شروعی تازه برای مجموعه خواهد بود

شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۸
مطالعه 2 دقیقه
شخصیت‌های بازی Kingdom Hearts 4
به گفته تتسویا نامورا، بازی Kingdom Hearts 4 به‌عنوان شروعی مجدد برای مجموعه عمل خواهد کرد.
تبلیغات

همانطورکه بسیاری به یاد دارند، تلاش بازیکن‌های تازه‌وارد برای شروع مجموعه Kingdom Hearts با چالش همراه بوده است. باتوجه‌به این‌که داستان تمام نسخه‌های این سری حتی بازی‌های فرعی در نهایت برای فهم کلی داستان اهمیت زیادی دارند، به نظر می‌رسد اسکوئر انیکس برای بازی Kingdom Hearts 4 برنامه‌های تازه‌ای دارد.

درهمین‌راستا تتسویا نامورا، کارگردان خلاق و مغز متفکر مجموعه Kingdom Hearts، اخیرا در گفتگو با رسانه ژاپنی یانگ جامپ توضیح داد که Kingdom Hearts 4 و بازی موبایل Kingdom Hearts: Missing Link به‌عنوان «شروعی مجدد» طراحی شده‌اند که ورود بازیکنان جدید را به مجموعه آسان‌تر خواهد کرد.

نامورا دراین‌باره افزود: «من به دو بازی Kingdom Hearts: Missing Link و Kingdom Hearts 4 به‌عنوان یک شروع مجدد فکر می‌کنم. من می‌خواستم آن را با نسخه سوم به پایان برسانم یا بهتر بگویم سری را بازنشانی کنم؛ بنابراین نویسندگان جدیدی را انتخاب کردم و حتی یک لوگوی جدید ساختم تا افراد تازه راحت‌تر وارد مجموعه شوند».

نامورا در ادامه توضیح داد با این‌که Kingdom Hearts 4 به‌عنوان ادامه داستان مجموعه عمل خواهد کرد و طرفداران قدیمی می‌توانند تجربه پیوسته‌ای داشته باشند، اما توسعه‌دهنده امیدوار است در جذب بازیکن‌های تازه‌وارد موفق عمل کند. نامورا دراین‌باره گفت: «برای کسانی‌که می‌دانند داستان Kingdom Hearts 3 چگونه به پایان می‌رسد، می‌توان گفت دلیل اینکه داستان Sora به این شکل پایان می‌یابد، این است که می‌خواستیم داستان را به‌طریقی دوباره شروع کنیم. این موضوع می‌تواند اضافه شدن را برای تازه‌واردها آسان‌تر کند تا بتوانند تجربه خود را از Kingdom Hearts 4 شروع کنند. طرفداران سری Kingdom Hearts نیز می‌توانند احساس تجربه نزدیک و آشنایی از بازی آینده داشته باشند. بااین‌حال ما بازی را با این امید می‌سازیم تا بازیکن‌های قدیمی و تازه‌واردها از آن لذت ببرند».

بازی Kingdom Hearts 4 در سال ۲۰۲۲ معرفی شد اما هنوز جزئیات کمی درباره آن منتشر شده است. گزارش‌ها قبلا ادعا کرده بودند که این بازی در سال ۲۰۲۵ عرضه خواهد شد.

منبع: گیمینگ‌بولت

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات