راه‌حلی برای مشکل گرافیکی Final Fantasy 16 روی PS5 ارائه شد

شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۸
مطالعه 1 دقیقه
Clive در بازی Final Fantasy 16
به‌روزرسانی جدید نرم‌افزار پلی استیشن 5، مشکل گرافیکی Final Fantasy 16 را روی این کنسول برطرف می‌کند.
تبلیغات

به دنبال انتشار گزارش‌هایی از آخرین آپدیت نرم‌افزاری سونی برای پلی استیشن 5 که باعث بروز مشکلات گرافیکی و خرابی در بازی‌هایی مانند Final Fantasy 16 می‌شود، پچ جدیدی برای رفع این مشکل در دسترس است. در توضیحات این پچ تنها به یک نکته اشاره شده است: «ما عملکرد و ثبات نرم‌افزار سیستم را بهبود داده‌ایم.»

هنوز مشخص نیست که به‌روزرسانی مورد بحث می‌تواند تمامی مشکلات اخیر را برطرف کند یا خیر؛ اما با این حال شرکت اسکوئر انیکس دانلود و نصب آن را توصیه می‌کند. این شرکت به همراه سونی اینتراکتیو اینترتینمنت به بررسی مشکلات پیش‌آمده ادامه خواهند داد و اطلاعات بیشتری را در روزهای آینده با طرفداران به اشتراک خواهند گذاشت.

بازی Final Fantasy 16 سال گذشته برای پلی استیشن 5 عرضه شد و با وجود محبوبیت فراوانی که داشت، اسکوئر انیکس اعلام کرد که سود حاصل از آن و Final Fantasy 7 Rebirth نتوانسته است انتظارات شرکت را برآورده کند. این بازی به‌تازگی برای رایانه‌های شخصی منتشر شده است و در حال حاضر بیش از ۲۲ هزار بازیکن همزمان دارد.

نسخه استاندارد Final Fantasy 16 روی کامپیوتر با قیمت ۴۹.۹۹ دلار در دسترس است و نسخه کامل آن نیز با قیمت ۶۹.۹۹ دلار به فروش می‌رسد که شامل بازی پایه و بسته‌های الحاقی Echoes of the Fallen و The Rising Tide می‌شود. لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید و نظرات خود را در این باره با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GamingBolt

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات