بازی Rebel Moon با نام Blood Line با انتشار تریلری معرفی شد

شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۹
مطالعه 2 دقیقه
شخصیت‌های بازی Blood Line A Rebel Moon Game آماده نبرد با دشمنان
نتفلیکس با انتشار تریلری از بازی Blood Line از دنیای Rebel Moon زک اسنایدر رونمایی کرده است.
تبلیغات

زک اسنایدر در جریان رویداد Geeked Week اولین تریلر از بازی جدید نتفلیکس در دنیای سینمایی Rebel Moon را با طرفداران به اشتراک گذاشت. این بازی که با نام Blood Line: A Rebel Moon Game شناخته می‌شود، گیمرها را در نقش یک شورشی قرار می‌دهد. شما باید بین کلاس‌های مختلف بازی یکی را انتخاب کنید و سپس به شورشی مخفی بپیوندید که هدف آن بازپس‌گیری سیاره از تهدیدی به‌نام Motherworld است.

بازی Blood Line: A Rebel Moon Game که توسط استودیوی Super Evil Megacorp توسعه یافته است، در سال ۲۰۲۵ عرضه خواهد شد و تنها در دسترس مشترکین نتفلیکس قرار خواهد گرفت. ساموئل هارت، مدیر ارشد محصول در برنامه معرفی بازی گفت:

«Blood Line: A Rebel Moon Game یک تجربه اکشن سوم‌شخص، کوآپ و ماموریت‌محور برای موبایل خواهد بود. این بازی در دنیای علمی‌تخیلی Rebel Moon قرار خواهد داشت و بازیکنان می‌توانند در آن به ساخت نظریه‌های بی‌پایان بپردازند؛ سبک بازی خود را شخصی‌سازی کرده و با تیم خود برای خلق بهترین استراتژی همکاری کنند. این بازی با بهترین کنترل‌های لمسی، پشتیبانی از گیم پد و گرافیک با کیفیت کنسول ساخته شده و استودیوی ما در ارائه آن بسیار خوب عمل کرده است.»

رابرت گالرانی، کارگردان استودیوی Super Evil Megacorp در رابطه با این بازی می‌گوید: «شما شورشی را هدایت خواهید کرد که در ابتدا بسیار کوچک است؛ اما رفته‌رفته گسترش می‌یابد و تمام سطح سیاره را در برمی‌گیرد.» چهار کلاس موجود در بازی عبارت‌اند از: The Banner Guard (زره‌پوش)، The Forsaken (سرباز خط مقدم)، The Kindred (تک‌تیرانداز) و Evoker (شفادهنده).

دانلود از آپارات

لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید و نظرات خود را در این باره با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Variety

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات