اولین تصویر بسته الحاقی بازی Lies of P منتشر شد

شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۲
مطالعه 2 دقیقه
بازی Lies of P
استودیو NEOWIZ پس از عرضه قطعه Lisrim اعلام کرد که بسته الحاقی و نسخه بعدی Lies of P بهتر خواهند بود.
تبلیغات

به نقل از رسانه Gaming‌Bolt، استودیو NEOWIZ علاوه‌بر توسعه بسته الحاقی بازی Lies of P در حال ساخته نسخه بعدی این اثر است، اما این استودیو پیش از رونمایی از دنباله بازی تصویر و قطعه‌ای جدید از بسته الحاقی Lies of P را با طرفداران درمیان گذاشت. جیوون چویه، کارگردان بازی هیچ تاریخ مشخصی برای عرضه موارد یاد شده را اعلام نکرده است.

تصویر بسته الحاقی بازی Lies of P

او به‌تازگی با انتشار تصویری از شخصیت اصلی بازی در یک محیط که می‌توان در آن فانوس دریایی‌ای را مشاهده کرد، محتوای بعدی Lies of P را به‌تصویر کشید. چویه در ادامه با انتشار قطعه موسیقی‌ای با نام Lisrim طرفداران را برای مواجهه با محتوای بعدی بازی آماده می‌کند. باید در نظر داشت که استودیو سازنده هیچ‌کدام از این محتواهای جدید را با نام بسته الحاقی جدید بازی منتشر نکرده است، اما می‌توان احتمال داد که این موارد مربوط به محتوای بعدی Lies of P باشد.

او در ادامه و در راستای بسته الحاقی و نسخه بعدی اظهار داشت: «تیم سازنده قصد دارد بهتر از قبل عمل کند و مواردی که می‌توان در آن بهتر عمل کرد را بهبود ببخشد.» کارگردان بازی پس از مشاهده موفقیت‌های بازی و بازخورد مثبت بازیکن‌ها اعلام کرد: «ما به کار روی بازی بازمی‌گردیم، اما وقتی کارمان تمام شد امیدوار هستیم که با دستی پر تصورات شما را به تصویر بکشیم.»

بازی Lies of P هم‌اکنون روی ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و کامپیوتر در دسترس است. همچنین دارندگان ایکس باکس گیم پس می‌توانند به تجربه بازی بپردازند.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات