زمان برگزاری کنفرانس ایکس باکس در توکیو گیم شو ۲۰۲۴ اعلام شد

یک‌شنبه ۱ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۸
مطالعه 1 دقیقه
کنفرانس ایکس باکس در توکیو گیم شو ۲۰۲۴
مایکروسافت از زمان برگزاری رویداد ایکس باکس در نمایشگاه توکیو گیم شو ۲۰۲۴ رونمایی کرد.
تبلیغات

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت مایکروسافت از زمان برگزاری رویداد ایکس باکس در نمایشگاه Tokyo Game Show 2024 رونمایی کرده است. همان‌طور که رسانه VideoGamesChronicle گزارش داد، کنفرانس ایکس باکس در توکیو گیم شو رأس ساعت ۱۲:۳۰ پنج‌شنبه، ۵ مهر ۱۴۰۳ به‌وقت ایران برگزار خواهد شد، اما درحال‌حاضر مدت زمان این رویداد مشخص نشده است.

مایکروسافت اعلام کرد که کنفرانس ایکس باکس به چندین زبان پخش می‌شود و می‌توان از توضیحات صوتی به دو زبان ژاپنی و انگلیسی نیز استفاده کرد. این رویداد در کانال یوتیوب نمایشگاه توکیو گیم شو و برخی از کانال‌های ایکس باکس در شبکه‌های اجتماعی قابل تماشا خواهد بود. ردموندی‌ها «مجموعه هیجان‌انگیزی از بازی‌های شرکای ثرد-پارتی مستقر در ژاپن و سراسر آسیا» را به نمایش می‌گذارند که برخی از آن‌ها در روز انتشار یا با فاصله کوتاهی پس از عرضه به سرویس گیم پس راه می‌یابند.

نمایشگاه Tokyo Game Show 2024 در بازه زمانی ۵ تا ۸ مهر ۱۴۰۳ (۲۶ تا ۲۹ سپتامیر) در مرکز همایش ماکوهاری مسه واقع در کشور ژاپن برگزار می‌شود؛ رویدادی که با ۳۱۹۰ غرفه و ۷۳۱ غرفه‌دار، بزرگ‌ترین نمایشگاه تاریخ TGS خواهد بود. پیش‌بینی می‌شود که ۲۵۰ هزار بازدیدکننده در این رویداد شرکت کنند. سونی و کپکام نیز در نمایشگاه توکیو گیم شو ۲۰۲۴ حضور خواهند داشت.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات