God of War Ragnarok با بمباران نظرات منفی در استیم مواجه شد

یک‌شنبه ۱ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۷
مطالعه 2 دقیقه
خشم کریتوس در بازی God of War Ragnarok
God of War Ragnarok یک بار دیگر به دلیل الزام اتصال کاربران کامپیوتر به حساب PSN با هجوم نظرات منفی کاربران در استیم مواجه شد.
تبلیغات

به گزارش وبسایت eurogamer، بازی God of War Ragnarok که به دلیل الزام سونی برای اتصال کاربران استیم به حساب PSN برای تجربه‌ی بازی با نظرات منفی کاربران مواجه شده است؛ در زمان ثبت این خبر بیش از ۵ هزار نظر منفی را از سوی کاربران دریافت کرده است. اکثریت این نظرات لزوم اتصال به حساب PSN برای تجربه این بازی تک نفره را در دلایل خود عنوان کردند. نکته جالب توجه اینجا است که برخی کاربران بدون اتصال به حساب PSN نیز موفق شدند تا وارد بازی شوند.

از سوی دیگر برخی کاربران مدعی شدند که حتی در کشورهایی که امکان ساخت حساب PSN به صورت قانونی وجود دارد، یک سری الزامات دیگر از سوی سایت‌های ترد پارتی مثل وارد کردن شماره موبایل برای تصدیق سن کاربران یا ارائه تصویر چهره و حتی کدملی باعث شده است تا این کار دشوارتر شود.

یکی از افرادی که اتفاقا به بازی نظر مثبت داده است در بخش کامنت‌های استیم می‌نویسد: «من درک می‌کنم که بازیکنان نسبت به لزوم اتصال حساب پلی استیشن ناراضی باشند، اما این ناراحت کننده است که نمرات منفی حاصل از این قبیل نظرات اعتراضی، باعث می‌‌شود تا برخی بازیکنان از تجربه یک بازی فوق العاده منصرف شوند.»

نظرات منفی کاربران به نسخه پی سی God of War Ragnarök

از سوی دیگر یکی از کاربرانی که نظر انتقادی خود را برای این بازی ثبت کرده است می‌‎نویسد: «این که یک بازی تک نفره که اصلاً نیازی به این کار ندارد، شما را مجبور می‌کند تا در شبکه‌ای که به افشای اطلاعات و داده‌ها مشهور است وارد شوید، واقعاً مسخره است. اگر به خاطر علاقه‌ ام به بازی اول این مجموعه نبود، اصلاً این بازی را نمی‌خریدم. رفتار سونی در اینجا به شدت زشت و کثیف است.»

در این میان افرادی هم هستند که به دلایل فنی مختلفی مانند کرش کردن‌های پیاپی، باگ‌های صوتی و تصویری و نرخ فریم بسیار پایین تصاویر به بازی انتقاد کردند.

نسخه ارتقاء یافته بازی God of War Ragnarök با گرافیک بهتر و قابلیت‌های مختص به کامپیوتر، هفته گذشته برای این پلتفرم منتشر شده است. این دنباله موفق به فروش ۱۵ میلیون نسخه در سراسر جهان شد که احتمالا با عرضه نسخه کامپیوتر افزایش چشم‌گیری خواهد یافت. شایعاتی از عرضه ریمستر سه‌گانه اصلی بازی خدای جنگ برای پلی استیشن 5 نیز به گوش می‌رسند.

در پایان نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات