کریستیانو رونالدو از همکاری با بازی Fatal Fury: City of the Wolves خبر داد

یک‌شنبه ۱ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۷
مطالعه 2 دقیقه
کریستیانو رونالدو در لباس تیم ملی پرتغال
کریستیانو رونالدو، اسطوره فوتبال جهان که این روزها در کانال یوتیوب خود با مخاطبان زیادی مواجه شده است، به همکاری با بازی Fatal Fury اشاره کرد.
تبلیغات

کریستیانو رونالدو، اسطوره پرتغالی رئال مادرید و یکی از بزرگ‌ترین بازیکنان تاریخ فوتبال، اخیرا به درخشش در زمینه تولید محتوای فضای مجازی پرداخته است؛ رونالدو با جذب بیش از ۶۲ میلیون دنبال کننده در کانال یوتیوب، رکوردهای متعددی را از خود به جا گذاشت و به اولین شخصی تبدیل شد که تعداد دنبال کنندگان او در تمام شبکه‌های اجتماعی از یک میلیارد نفر عبور می‌کند. حالا این ورزشکار برجسته که بسیاری او را به عنوان GOAT یا بهترین بازیکن تاریخ فوتبال یاد می‌کنند، از همکاری با بازی Fatal Fury: City of the Wolves پرده برداشت.

به گزارش وبسایت اینسایدر گیمینگ، CR7 ویدیو کوتاهی را منتشر کرده است که استادیوم‌های فوتبال و نمای کوتاهی از برند Fatal Fury را با جمله‌ی «یک بازیکن اسطوره‌ای به یک بازی اسطوره‌ای می‌پیوندد.» به نمایش می‌گذارد.

زمان عرضه بازی Fatal Fury: City of the Wolves

Fatal Fury: City of the Wolves بازی جدید مبارزه‌ای از استودیوی ژاپنی SNK است که بیش از پنجاه سال در این صنعت سابقه دارد. این بازی قرار است سال ۲۰۲۵ منتشر شود و با تیزری که امروز دریافت کردیم، به نظر می‌رسد که رونالدو هم در این بازی حضور خواهد داشت؛ هرچند که این خبر هنوز به تأیید توسعه دهندگان بازی نرسیده است.

البته این اولین حضور کریس رونالدو در یک بازی ویدیویی نیست؛ او یکی از سرمایه گذاران اصلی بازی UFL محسوب می‌شود که یک بازی free-to-play فوتبال از استودیوی Strikerz است. قرار بود این بازی به عنوان رقیبی برای EA Sports FC و eFootball مطرح شود.

همچنین رونالدو در مسابقات Esports World Cup نیز حضور پررنگی داشت که البته باتوجه به ارتباط او با باشگاه النصر عربستان مورد انتظار بود.

در نهایت نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات