پول خریداران جی تی ای ۵ به کاربران استیم دک بازگردانده می‌شود

یک‌شنبه ۱ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۳
مطالعه 1 دقیقه
لوگو بازی جی تی ای ۵
شرکت Valve پول خریداران جی تی ای ۵ را به کاربران لینوکس و استیم دک بازمی‌گرداند.
تبلیغات

بیش از یک دهه از انتشار GTA 5 در سال ۲۰۱۳ می‌گذرد، اما این بازی هنوز یکی از پرفروش‌ترین آثار شرکت راک‌استار گیمز است. تاکنون بیش از ۲۰۰ میلیون نسخه از جی‌تی‌ای ۵ فروخته شده است که این بازی را به یکی از پرفروش‌ترین آثار طول تاریخ تبدیل می‌کند. راک‌استار اخیرا سیستم ضدتقلب جدیدی را به این بازی اضافه کرد که GTA Online را ازدسترس کاربران استیم دک خارج کرد.

راک‌استار ادعا می‌کند که استیم دک از سیستم ضدتقلب BattlEye پشتیبانی نمی‌کند؛ درحالی‌که این سیستم در آثاری نظیر بازی DayZ، بازی Arma و بازی Planetside به‌کار گرفته شده است. رسانه تک‌فورگیمرز گزارش داد که شرکت Valve تصمیم به بازپرداخت پول خریداران جی تی ای ۵ به کاربران لینوکس و استیم دک گرفته است. اکنون خریداران بازی GTA V در لینوکس یا استیم دک می‌توانند درخواست استرداد وجه ثبت کنند که این پول ظرف ۲۴ تا ۴۸ ساعت به کیف پول‌شان برمی‌گردد.

تنها چند روز از پیاده‌سازی سیستم BattlEye در بازی Grand Theft Auto V می‌گذرد که برای جلوگیری از تقلب به‌کار گرفته شده است. کسانی که نمی‌خواهند پول خود را پس بگیرند، می‌توانند از بخش تک‌نفره بازی جی‌تی‌ای ۵ لذت ببرند که عملکرد خوبی در Steam Deck دارد. علاوه‌براین شرکت ولو بازی GTA 5 را از فهرست آثار سازگار با استیم دک (Steam Deck Verified) خارج کرده است.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات