ساخت بازی Blade Runner 2033: Labyrinth با وجود استعفای توسعه‌دهندگان ادامه می‌یابد

یک‌شنبه ۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۳
مطالعه 2 دقیقه
لوگوی بازی Blade Runner 2033: Labyrinth با رنگ قرمز
با تایید ناشر Blade Runner 2033: Labyrinth، توسعه این بازی باوجود استعفای دسته‌جمعی کارکنان لغو نخواهد شد.
تبلیغات

به نوشته وب‌سایت PSU، بازی Blade Runner 2033: Labyrinth در نمایشگاه سالانه شرکت آناپورنا اینتراکتیو در ماه‌های پایانی سال ۲۰۲۳ معرفی شد و ازهمان‌زمان توجهات زیادی را به خود جلب کرد. باتوجه‌به محبوبیت Blade Runner، توسعه یک بازی داخلی جدید از این سری توسط یکی از ناشران پرکار و مستقل صنعت بازی، هیجان‌انگیز به نظر می‌رسید. بااین‌حال در هفته گذشته اعلام شد تمام کارمندان استودیو آناپورنا اینتراکتیو استعفا داده‌اند.

حال جدیدترین گزارش IGN تایید می‌کند که تمام تیم توسعه بازی Blade Runner 2033: Labyrinth استودیو را ترک کرده‌اند. بااین‌حال IGN خاطرنشان کرد که با وجود ترک استودیو توسط تمام سازندگان، ساخت بازی Blade Runner 2033: Labyrinth ادامه خواهد داشت.

علاوه‌براین مدیریت جدید آناپورنا اینتراکتیو بیانیه تازه‌ای را به IGN ابلاغ کرد که در آن درباره وضعیت کنونی فعالیت خود و مراحل بعدی آن به ارائه جزئیاتی پرداخته است. در بیانیه ناشر می‌خوانیم: «بااینکه وضعیت کاملا پیچیده شده است، اما ‌هم‌اکنون روی حرکت‌به‌جلو متمرکز شده‌ایم. ما گفتگوهای بسیار خوبی با اکثر تیم‌های توسعه فعلی خود داشته‌ایم و از همکاری آن‌ها سپاس‌گزاریم.

اگر بخواهیم باتوجه‌به صندوق پیام‌های دریافتی خود شرایط را قضاوت کنیم، درحال‌حاضر تعداد زیادی از توسعه‌دهندگان تمایل دارند بخشی از پروژه‌ای باشند که ما می‌سازیم. ما هم مشتاقانه منتظر دریافت پیشنهادات آن‌ها هستیم. علاوه‌براین ما با هجوم متقاضیان شغلی بااستعداد مواجه شده‌ایم و می‌خواهیم تیمی بسازیم در جهت کامل کردن مأموریت خود برای روایت داستان‌های اورجینال که در جای دیگری شنیده نشده‌اند، مشتاق باشند. ما در حال استخدام نیروهای جدید هستیم».

زمانی‌که بازی Blade Runner 2033: Labyrinth برای اولین‌بار رونمایی شد، تیم سازنده آن را به‌عنوان یک بازی ماجراجویی توصیف کرد که تجربه‌ای مشابه بازی کلاسیک Blade Runner را ارائه خواهد کرد. حال باتوجه‌به اینکه تمام تیم توسعه پروژه را ترک کرده‌اند، باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا تیم جدید پروژه قبلی را ادامه خواهد داد یا به سمت بازی کاملا متفاوتی پیش خواهد رفت.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات