مدیرعامل استودیو Krafton دلیل شکست بازی The Callisto Protocol را گیم‌پلی آن می‌داند

یک‌شنبه ۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
مطالعه 1 دقیقه
شخصیت بازی The Callisto Protocol
مدیرعامل استودیو Krafton می‌گوید:«اینکه گیم‌پلی مهم‌ترین چیز است را از کالیستو پروتکل آموختم.»
تبلیغات

طبق گزارش رسانه Tech4Gamers، با این‌که سطح انتظارات همه از بازی The Callisto Protocol بسیار بالا بود، این بازی در زمان عرضه با رسیدن به چیزی که از آن توقع می‌رفت شکست خورد و طبق نظراتی که کسب کرد، یک بازی ضعیف توصیف شد.

دو سال بعد از عرضه، مدیرعامل استودیو سازنده درنهایت در رابطه با بازی کالیستو پروتکل صحبت و اشاره کرد که «این بازی به‌دلیل گیم‌پلی خود در رسیدن به انتظارات طرفدارانش شکست خورد». چانگ‌هان کیم، مدیرعامل استودیو Krafton در جریان مصاحبه با رسانه «گیم دولوپر» درباره عرضه ناامیدکننده این بازی و چرایی شکست خوردن آن در رسیدن به سطح انتظارات صحبت کرد.

این بازی می‌توانست باکیفیت‌ترین بازی دنیا باشد، اما اگر شما گیم‌پلی هیجان‌انگیز نداشته باشید، این اتفاق نمی‌افتد.
- چانگ‌هان کیم، Krafton

او اعلام کرد که تیم درباره مسیری که قرار است این بازی داشته باشد به مشکل خورده بود. تیم ما گمان می‌کرد که یک بازی روایت‌محور تک‌نفره باید از نظر بصری، جذاب و باکیفیت باشد. او در ادامه گفت که همین موضوع باعث شد تا تیم نتواند روی گیم‌پلی بازی تمرکز کند. او عقیده دارد که گیم‌پلی مهم‌ترین چیز بعد از عرضه بازی کالیستو پروتکل بود. از این رو، مدیرعامل این استودیو باور دارد که تمرکز نکردن بر گیم‌پلی، دلیل اصلی شکست خوردن این بازی بود.

مدیرعامل استودیو کرافتون همچنین اضافه کرد که یک تجربه خلاقانه و جدید چیزی است که می‌تواند یک بازی را به موفقیت برساند و هیچ اثری نمی‌تواند بدون ارائه دادن چنین تجربه‌ای به طرفدارانش، به موفقیت دست یابد.

نظر خود را درباره این موضوع با ما و دیگر کاربران زومجی به اشتراک بگذارید.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات