۹۰ درصد از طرفداران به رئیس جدید پلی استیشن اعتماد ندارند

یک‌شنبه ۱ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۶
مطالعه 2 دقیقه
هرمن هالست (Hermen Hulst)، رئیس پلی استیشن
پس از کناره‌گیری جیم رایان از ریاست پلی استیشن، نگرانی‌هایی درباره آینده این شرکت به وجود آمد و تا به امروز ادامه دارد.
تبلیغات

با اینکه دوران جیم رایان در پلی استیشن بی‌نقص نبود، اما موفقیت‌های زیادی داشت. مدتی از کناره‌گیری او می‌گذرد و همین موضوع باعث شده است تا جمع کثیری از طرفداران نگران آینده این برند باشند. یک نظرسنجی بزرگ نشان داده است که حدود ۹۰ درصد از طرفداران پلی استیشن به هرمن هالست ایمان ندارند و او را جانشین مناسبی برای جیم رایان نمی‌دانند.

نظرسنجی درباره میزان رضایت طرفداران از ریاست پلی استیشن
عکاس: Mrpyo1 / X

اخیرا کاربری به‌نام Pyo در شبکه اجتماعی ایکس جزئیات جدیدی از Concord را با طرفداران پلی استیشن به اشتراک گذاشت و سوال مهمی را مطرح کرد. گزارش‌های اخیر نشان می‌دهند که بازی شکست‌خورده Concord یکی از پروژه‌های مورد علاقه هرمن هالست بوده است و کسی اجازه نداشته از آن انتقاد کند.

در همین راستا Pyo از طرفداران پرسید که آیا به ریاست جدید پلی استیشن ایمان دارند یا خیر؟ مشخص شد که حدود ۹۰ درصد از طرفداران به هرمن هالست اعتمادی ندارند. تا زمان نگارش این مطلب بیش از ۱۱ هزار رای ثبت شده است و ۸۸ درصد از طرفداران فکر می‌کنند که او برای این سمت مناسب نیست.

بعید است که سهامداران به دلیل این شکست، مدیرعامل فعلی پلی استیشن را تغییر دهند؛ اما بازگرداندن اعتماد طرفداران قطعا زمان زیادی خواهد برد. به همین دلیل احتمالا هرمن هالست به خاطر شکست اخیر مقصر شناخته نمی‌شود و در عوض توسعه‌دهندگان بازی با انتقادات و عواقب آن روبه‌رو خواهند شد.

لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید و نظرات خود را در این باره با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Tech4Gamers

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات