تقاضا برای سری Battlefield همچنان شدت دارد؛ EA به آینده این مجموعه امیدوار است

دوشنبه ۲ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۸
مطالعه 2 دقیقه
بازی Battlefield 4
سری بازی‌های Battlefield پس از فراز و نشیب‌های اخیر، با ساخت نسخه جدیدی که به ریشه‌های اصلی خود بازمی‌گردد، به احیای جایگاه خود امیدوار است.
تبلیغات

سری بازی‌های Battlefield در دهه گذشته فراز و نشیب‌های زیادی را تجربه کرده است. در حالی که آثاری مانند بتلفیلد ۴ و ۱ خاطرات خوبی را برای بازیکنان رقم زده‌اند، بسیاری همچنان از عدم موفقیت بتلفیلد ۵ و ۲۰۴۲ در برآورده کردن انتظارات ناراحت هستند.

استودیو DICE پس از پایان توسعه آخرین نسخه Battlefield، اکنون تمرکز خود را روی ساخت بازی اصلی بعدی این سری معطوف کرده است. این نسخه جدید قرار است به ریشه‌های این مجموعه بازگردد و EA نسبت به این رویکرد پیش از عرضه بازی اطمینان دارد.

بتلفیلد زمانی به دلیل نبردهایی در مقیاس بزرگ، اثری منحصربه‌فرد در میان بازی‌های تیراندازی اول شخص بود. با اینکه امروزه این ویژگی دیگر منحصر به این مجموعه نیست، EA امیدوار است که همچنان بتواند تجربه‌ای هیجان‌انگیز برای طرفداران ارائه دهد.

به گزارش رسانه Tech4Gamers، در آخرین ارائه روز سرمایه‌گذار، از EA درباره فرصت‌های آینده بتلفیلد در مقایسه با نسخه‌های قبلی پرسیده شد. گفته می‌شود آخرین نسخه بلندپروازانه‌ترین بازی این مجموعه است و چهار استودیو در ساخت آن مشارکت دارند. لورا میلی، رئیس EA می‌گوید این مجموعه هرگز تا این حد پر پتانسیل نبوده است، به ویژه با توجه به روندهای فعلی در صنعت بازی.

لورا میلی اظهار داشت: «علاقه و تقاضا همچنان قوی است و ما تیم رهبری فوق‌العاده قدرتمندی داریم.»

این پاسخ جالب توجه است، زیرا طرفداران دو بار پیاپی از دایس و EA ناامید شده‌اند. پیش از عرضه بتلفیلد ۲۰۴۲، بسیاری از حرکت این مجموعه به سمت یک فضای نزدیک به آینده هیجان‌زده بودند. این اولین بازی اصلی پس از مدت‌ها بود که از فضای جنگ جهانی تاریخی فاصله می‌گرفت، اما عرضه ضعیف به همراه به‌روزرسانی‌های کُند، در نهایت طرفداران را ناامید کرد.

اگرچه بتلفیلد ۲۰۴۲ بعدها بهبودهای قابل توجهی را تجربه کرد و در نتیجه افزایش تعداد بازیکنان را شاهد بود، اما طرفداران را نسبت به آینده این مجموعه بدبین کرد.

بااین‌حال، EA نسبت به آینده بسیار خوش‌بین است. لورا میلی تأکید کرد که بتلفیلد خود را در مرکز روندهای مدرن بازی‌سازی یافته است؛ روندهایی که شامل آزادی بیشتر و نبردهای در مقیاس بزرگ در بازی‌های تیراندازی اول شخص می‌شوند.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات