مدت زمان تجربه Metaphor: ReFantazio مشابه Persona 5 خواهد بود

دوشنبه ۲ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۶
مطالعه 2 دقیقه
دو شخصیت از بازی Metaphor: ReFantazio
استودیو زیرو تایید کرد مدت زمان لازم برای تجربه بازی Metaphor: ReFantazio مشابه Persona 5 خواهد بود.
تبلیغات

به نوشته گیمینگ‌بولت، کمتر از سه هفته دیگر تا عرضه بازی Metaphor: ReFantazio از استودیو زیرو باقی مانده و تیم سازنده تاکنون جزئیات مفصلی از سیستم مبارزه، دانجن‌ها، اکتشاف، فعالیت‌های جانبی و اختیاری را با طرفداران به اشتراک گذاشته است. همچنین بازیکن‌ها تاکنون نگاه مفصلی به داستان و شخصیت‌ها ازجمله یک متحد جدید به‌نام Eupha داشته‌اند. حال طرفداران تمایل دارند درباره مدت زمان لازم برای تجربه این بازی اطلاعاتی کسب کنند.

باتوجه‌به اینکه تجربه بازی Persona 5، آخرین ساخته کاتسورا هاشینو به مدت زمان زیادی نیاز داشت، طرفداران باید خود را برای یک تجربه طولانی دیگر از این کارگردان آماده کنند. طبق اطلاعات منتشر شده توسط وب‌سایت HowLongToBeat، تجربه بازی Persona 5 به‌طور متوسط به ۹۷.۵ ساعت زمان نیاز دارد و کامل کردن تمام محتوای آن تا ۱۷۳ ساعت طول می‌کشد. حال هاشینو در مصاحبه جدید خود تایید کرده است بازی Metaphor: ReFantazio به مدت زمان مشابهی برای کامل شدن نیاز خواهد داشت.

شخصیت‌های بازی Metaphor: ReFantazio

کاتسورا هاشینو، کارگردان Metaphor: ReFantazio دراین‌باره افزود: «پرسونا ۵ یک بازی واقعا گسترده و پرمحتوا بود و بازی Metaphor: ReFantazio می‌تواند به مدت زمان مشابه آن جهت کامل شدن برسد. علاوه‌براین، محتوای سرگرم‌کننده بیشتری برنامه‌ریزی شده‌اند که می‌توانید آن‌ها را پس از کامل کردن داستان تجربه کنید. ما امیدواریم این محتوا باعث بازگشت بازیکن‌ها به سمت تجربه بازی شوند و پس از اتمام داستان همچنان از تجربه محتوای اضافی لذت ببرند. همچنین ما تمام تلاش خود را برای توسعه یک بازی عالی انجام داده‌ایم که ازجمله آن‌ها می‌توان به افزودن عناصر اکشن به گیم‌پلی نوبتی بازی اشاره کرد».

جالب اینجاست که هاشینو در ابتدا تصور می‌کرد Metaphor: ReFantazio تجربه‌ای به مراتب کوتاه‌تر از بازی‌های قبلی باشد. بااین‌حال تیم سازنده محتوای زیادی را به بازی اضافه کرد تا مدت زمان لازم برای تجربه آن به میزان مشابه Persona 5 برسد. همچنین طرفداران می‌توانند مشابه بازی Persona 5، مشتاق دیدن کات‌سین‌های انیمیشنی زیادی باشند.

بازی Metaphor: ReFantazio در تاریخ ۲۰ مهر ۱۴۰۳ (۱۱ اکتبر ۲۰۲۴) برای کامپیوتر، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه می‌شود.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات