بازی Sonic Rumble برای پلتفرم‌های بیشتری عرضه می‌شود

چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۲
مطالعه 1 دقیقه
شرکت در رقابت‌های بتل رویال با سونیک در بازی Sonic Rumble
شرکت سگا اعلام کرد که بازی Sonic Rumble درکنار اندروید و آیفون برای کامپیوتر نیز منتشر می‌شود.
تبلیغات

مدتی قبل شرکت سگا پس از شایعه‌های فراوان، سرانجام از بازی Sonic Rumble رونمایی کرد. این بازی بتل رویال در ابتدا تنها برای اندروید و iOS معرفی شد، اما اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که کاربران کامپیوتر نیز می‌توانند به تجربه سونیک رامبل بپردازند. رسانه VGC گزارش داد که شرکت Sega در کنفرانس Sonic Central از عرضه این بازی برای پی‌سی خبر داده است.

بازی Sonic Rumble به‌عنوان اثری بتل رویال که با همکاری استودیو Rovio ساخته شده است، بازیکن‌ها را با سونیک و دوستانش همراه می‌کند که در «دنیای کودکانه پرپیچ‌وخم» دکتر اگمن با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. امکان شرکت حداکثر ۳۲ بازیکن در این رقابت‌های هیجان‌انگیز وجود دارد و می‌توان کاراکترهایی نظیر سونیک، دکتر اگمن، امی رُز، شدو خارپشت، تیلز و ناکلز را انتخاب کرد.

بسیاری از چالش‌های Sonic Rumble حول محور پرش از سکوها و جمع‌آوری حلقه‌ها می‌چرخند؛ هرچند که موارد غیرمنتظره‌ای نظیر نمای دوبعدی و رویارویی احتمالی با باس‌ها نیز وجود دارد. گیمرها در این بازی می‌توانند لباس‌های جدیدی را برای شخصی‌سازی کاراکتر خود آزاد کنند. هنوز زمان دقیق عرضه سونیک رامبل مشخص نیست، اما این بازی بتل رویال در زمستان سال جاری از راه می‌رسد.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات