یوبیسافت قصد دارد بازی Star Wars Outlaws را بهبود دهد

چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۴
مطالعه 2 دقیقه
محاصره شدن شخصیت اصلی توسط دشمنان در بازی Star Wars Outlaws
شرکت یوبیسافت به پشتیبانی از Star Wars Outlaws متعهد است و قصد دارد به مرور زمان این بازی را به شرایط مطلوب برساند.
تبلیغات

یوبیسافت می‌گوید که پس از عرضه ناامیدکننده Star Wars Outlaws، متعهد به بهبود کیفیت این بازی است. در نشست خبری روز سه‌شنبه، مدیران یوبیسافت اعلام کردند که تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا بازی را برای فصل تعطیلات آماده کنند. پس از عرضه ضعیف‌تر از حد انتظار Star Wars Outlaws، یوبیسافت عرضه Assassin’s Creed Shadows را به اوایل سال ۲۰۲۵ موکول کرد و اعلام کرد که قصد دارد از مدل سنتی سیزن پس خود فاصله بگیرد. مدیران شرکت در بیانیه‌ای اظهار داشتند:

«علی‌رغم نقدهای مثبت (متاکریتیک ۷۶) و امتیازات خوب کاربران در فروشگاه اپیک گیمز (۳.۹ از ۵) که نشان‌دهنده دنیای واقعی و همه‌جانبه جنگ ستارگان است، فروش اولیه Star Wars Outlaws کمتر از حد انتظار بود. در پاسخ به بازخورد بازیکنان، تیم‌های توسعه یوبیسافت در حال حاضر به‌طور کامل برای پولیش و بهبود تجربه بازیکنان بسیج شده‌اند تا مخاطبان زیادی را در طول فصل تعطیلات جذب کنند و اعتماد طرفداران را دوباره به دست بیاورند.»

یوبیسافت همچنین اعلام کرد که قصد دارد در تاریخ ۲۱ نوامبر ۲۰۲۴ (۱ آذر ۱۴۰۳) بازی Star Wars Outlaws را روی استیم منتشر کند. کارگردان خلاق Star Wars Outlaws به‌تازگی گفته که از نمرات متاکریتیک این بازی کمی ناامید شده؛ اما یوبیسافت به بهبود آن متعهد است. جولیان گریتی در مصاحبه‌ای با گیمزرادار از امتیاز متاکریتیک بازی ابراز ناامیدی کرد و اظهار داشت:

«من از متاکریتیک کمی ناامید هستم. بااینکه شناخت مطبوعات و منتقدان برای ما بسیار مهم است، اما بازیکنان واقعا با کاری که ما انجام دادیم ارتباط برقرار می‌کنند».

لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید و نظرات خود را در این باره با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: VGC

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات